Twitter Raja Permaisuri Agong di tutup

Netizen biadap, Raja Permaisuri Agong tutup akaun Twitter


Akaun Twitter Raja Permaisuri Agong @cheminahsayang kini telah deactivated kan. Sedihnya. Semuanya kerana rakyat yang biadap yang tak reti nak hormat mereka yang berkedudukan lagi tinggi. Menyebabkan Raja Permaisuri Agong tutup akaun Twitter.

Raja Permaisuri Agong tutup akaun Twitter

Kebiadapan generasi muda


Dari apa yang di kongsikan, kita dapat lihat kebiadapan generasi muda sekarang. Sikap menghormati mereka yang mempunyai kedudukan tertinggi langsung tiada. Boleh di ibaratkan mereka juga tidak menghormati ibu bapa mereka sendiri kerana umur Raja Permaisuri Agong pun dah macam ibu-ibu kita. Kalau kita hormat dia seperti ibu kita, kita juga tentunya akan hormat ibu kita. 

Raja Permaisuri Agong tutup akaun Twitter

Namun dengan kata-kata yang di jelmakan oleh golongan ini, ternyata mereka tiada rasa hormat mereka yang lebih berumur dan tinggi kedudukan. 

Kalau dah tak suka, unfollow je lah. Apa yang susah sangat. Diorang ni hidup pun tak tentu arah lagi, nak komen orang lain macam-macam.

Media sosial ni untuk semua. Sedangkan yang ustaz-ustaz, ustazah-ustazah pun ada media sosial, takkan lah kerabat di raja tak boleh ada.

Rasanya diorang di ada masalah hati. Masalah emosi. Sedih.

Raja Permaisuri Agong tutup akaun Twitter

Raja Permaisuri Agong tutup akaun Twitter

Raja Permaisuri Agong tutup akaun Twitter

Semoga gologan biadap ni di tunjukkan jalan yang benar. Jangan suka kecam orang. Benci orang.

Berbuat baiklah sesama kita.

Cari kelemahan diri sendiri.

Cermin dulu diri kita.

#malaysiakubersih

6 comments

avatar

patheticnya mereka tu semua org Melayu..semoga cikminahsayang back active kat twitter

avatar

Hurm, dah lupa part kesopanan dan kesusilaan...sedih.

avatar

Macam macam hal sekarang. Hurmm

avatar

memang sangat kurang ajar.. geram sangta...

avatar

Sedih dengan generasi macam ni..macam kurang kasih sayang diaorang nehh

Click to comment