Saturday, 17 August 2019

G-Shock Neo Tokyo gegar keimanan

G-Shock Neo Tokyo berwajah urban


Panggilan kepada peminat jam tangan G-Shock. Minta perhatian. G-Shock Neo Tokyo bakal menggegarkan keimanan kita.

G-Shock Neo Tokyo gegar keimanan

Abang Wayne ni bukanlah peminat tegar jam tangan G-Shock. Tapi memang minat tengok design dan kebolehtahanan jam ni.

Tapi design kali ni memang cun sangat lah. Memang osem!

Ada sesiapa nak bagi hadiah birthday dekat Abang Wayne tak? Cane ni, teringin sangat nak pakai jam ni.

Inspirasi  kartun Akira


Nak tahu tak, jam ni sebenarnya berinspirasikan sebuah kartun jepun berjudul Akira.

G-Shock Neo Tokyo gegar keimanan

Abang Wayne tak pernah rasanya tengok kartun ni 😅. Tapi tau la sikit-sikit 

Malas nak cerita banyak, mana-mana yang dah lulus adsense tu, nak belanja abang Wayne, di persilakan. Abang Wayne terima je... Hihiiii...

0 comments

Post a Comment