Huawei Mate 20 telefon paling canggih abad ini





Huawei Mate 20 telefon paling canggih wajib di miliki 


Huawei sedang menyiapkan acara besar di London untuk melancarkan telefon pintar Mate 20 dan Mate 20 Pro (dan mungkin juga telefon bimbit Mate Mate 20X) minggu depan. Tetapi hari ini kebocoran besar dari Jerman mungkin memusnahkan segala-galanya yang akan dibentangkan di atas panggung mengenai Mate 20 Pro.


Beberapa pembuat akhbar yang kelihatan rasmi juga telah bocor, di samping harga UK. Mari kita mulakan dengan itu. Untuk versi yang mempunyai 6GB RAM dan penyimpanan 128GB, yang merupakan model asas, anda perlu mengeluarkan wang sebanyak £ 899. Akan ada varian lain dengan 8GB RAM dan 256 atau 512GB storan.


Mate 20 Pro akan dikuasakan oleh chipset Kirin 980, dan ia akan mempunyai skrin sentuh berukuran 6.39 inci dengan sensor cap jari bawah paparan yang disatukan ke bahagian separuh bawahnya. Resolusi itu ialah 1440x3120, yang sepadan dengan LG G7 ThinQ dan V40 ThinQ.

Sudah tentu terdapat kedudukan tertinggi, yang menempatkan kamera selfie 24 MP dan laser IR untuk membuka kunci muka yang lebih selamat daripada pelaksanaan purata Android anda. Di belakang anda mendapat tiga kamera dalam persediaan 40 MP + 20 MP + 8 MP. Sensor 40 MP utama mempunyai f / 1.8 aperture dan menggabungkan empat piksel menjadi satu untuk kualiti yang lebih baik. Cam 20 MP adalah unit telefoto dengan f / 2.4 aperture, dan sensor 8 MP adalah sudut lebar ultra


Bersama-sama, kamera ini akan membolehkan zoom optikal 5x, serta tembakan makro ultra - dari jarak hanya 2.5cm. Dua NPUs akan menjaga menganalisis kandungan imej dan mengoptimumkan tetapan dengan sewajarnya, termasuk untuk gambar cahaya rendah. Secara luar biasa, Huawei akan memperkenalkan format Kad Memori Nanonya sendiri dengan Mate 20 Pro, yang tidak akan mempunyai sokongan untuk microSD. Kad Nano akan ditawarkan dalam kapasiti sehingga 256GB dan saiz SIM nano (dengan itu nama). Mereka harus secepat kad microSD, tetapi jelas lebih kecil. The Mate 20 Pro dilengkapi dengan bateri 4,200 mAh yang diunggulkan oleh pengecas 40W, bermakna ia harus pergi dari sifar hingga 70% dalam masa 30 minit. Di samping itu, telefon menyokong pengecasan tanpa wayar. Apa lagi, ia boleh bertindak sebagai pengecas tanpa wayar untuk Freebuds Huawei 2, juga melancarkan pada acara yang sama. Teknologi pengecasan wayarles terbalik secara teorinya boleh digunakan walaupun untuk mengepam beberapa jus ke telefon pintar lain yang menyokong pengecasan tanpa wayar, tetapi ia tidak mungkin menjadi sangat cepat. Rintangan IP68 air dan debu diperakui untuk Mate 20 Pro, yang akan menimbang 189g dan tebal 8.6mm. Sambungan bijak, anda akan mendapat Wi-Fi dwi-band, Bluetooth 5.0, NFC, dan LTE yang sangat cepat. Handset akan menghantar Android 9 Pie dengan EMUI 9.0 di atas. Empat warna akan ditawarkan: Twilight, hitam, biru, dan hijau
Previous
Next Post »

7 comments

Write comments
Abam Kie
AUTHOR
12 October 2018 at 20:33 delete

semakin hari semakin canggih hp skrg..

Reply
avatar
Abam Kie
AUTHOR
12 October 2018 at 20:39 delete

follow sini ye. www.zukidin.com

Reply
avatar
Fendi Rocka
AUTHOR
13 October 2018 at 08:28 delete

Huawei P20 pun power..tapi kalau pemuda macam saya ni nak beli kena menabung dulu..

Reply
avatar
15 October 2018 at 12:21 delete

peliknyer, mcm sarang tebuan..huks..

Reply
avatar
Dalila Yusof
AUTHOR
23 October 2018 at 21:40 delete

sangat menarik feature nya

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
26 October 2018 at 21:48 delete

Memang Mmpu tengok je lH.

Reply
avatar
30 October 2018 at 22:17 delete

memang canggih terutamanya bab kamera, fuhhh tak payah usung kamera tambahan dah

www.maisarahsidi.com

Reply
avatar