Koleksi kutipan GST pada 2 September 2018





Restoran dan kedai makan caj GST 6%


GST masih di kutip pada 2 September 2018. Marah weiii.... Paling banyak kedai yang caj pelanggan adalah restoran dan kedai makan. BeWe bukan menyirap lagi, dah tahap mengejus dah ni. Dah la cuti GST 3 bulan, tiba-tiba 2 September ada lagi caj GST.



Pelik betul dengan restoran ni. Sesuka hati je letak 6% GST. Padahal dah 3 bulan tak de GST. Barang yang diorang jual ni pun entah-entah stok masa bulan 8. Tiba-tiba 1 September dah caj GST balik.

Geram betul la. Korang kena caj tak hari ni atau semalam?
Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
4 September 2018 at 09:56 delete

Ya ke, akak cuti mkn kat rumah je, suami keja....tapi klu ada kekeliruan ttg gst n sst ni ada saluran utk buat aduan kan...lekas2 le bertindak, sbg pengguna kita ada hak!

Reply
avatar