Tanaman di serang beluncas





Beluncas serang tanaman - Bikin BeWe marah je


Balik-balik kerja je, tengok-tengok pokok bunga ni dah togel! Marah betul BeWe. Ni mesti kerja cik Cas ni. Hari tu dah serang sekali. Kali ni dia buat kerja lagi. Jom baca tips Tanaman di serang beluncas dari BeWe.

Tanaman di serang beluncas

Tengoklah gambar tu, habis sebahagian pokok ni dia kerjakan. Agak-agak berapa ekor ulat beluncas yang ada?

Kalau nak di ikutkan, mau dekat 20 ekor ada agaknya. Geli geleman BeWe tengok ulat-ulat ni. Banyak gila.

So, apalagi, BeWe pun ambil la spray ulat-ulat ni. Haaa...menggelitik dia mati. Puas hati. Hahaaaa.....

Tanaman di serang beluncas
Terjuntai sepi~~

Lepas dah spray tu, pagi ni BeWe tengok, masing-masing dah nyanyi lagu Haqiem Rusli - Terjuntai Sepi.

Tanaman di serang beluncas
Terjuntai sepi~~~

Tanaman di serang beluncas

Gambar-gambar terjuntai sepi ni banyak lagi. Ada juga yang dah menyembah bumi. Bukan je pokok BeWe dia serang. Jiran lain pun dia serang. Memang bawa kaum lah diorang ni.

Nak tahu spray apa yang BeWe pakai? Nindia.....

racun serangga organik

Spray organik ni memang bagus. Semut, lalat memang confirm mati. Ulat pun mati juga. Kalau tak tahu nak dapatkan dekat mana, meh roger BeWe.

Jangan risau dengan spray organik ni. Dia bebas bahan kimia. Kalau ada anak kecil pun selamat juga.
Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
Amanda Suria
AUTHOR
12 July 2018 at 14:30 delete

Alahai..terkulai sepi dibuatnya..x sempat nak bertukar jadi rama- rama...

Reply
avatar