Gam paling lekat dalam dunia





Gam Kahwin, gam paling lekat di alam semesta


Siapa pernah guna gam ni? Orang kampung panggil gam ni gam kahwin. Sebab apa? Sebab kena gunakan kedua-dua gam ni dan di satukan, baru gam.


Gam ni boleh di dapati di kedai MR DIY. Dalam RM5.00 lebih kalau tak silap.

Gam ni BeWe guna untuk lekatkan tempat sangkut....entah sangkut apatah. Tapi BeWe sangkut sabun cuci pinggan, botol susu. Kira macam rak (ke). Ntah la. Ape tah nama dia. 

BeWe lekatkan penyangkut tu dengan tiles dekat kitchen cabinet tu. Dekat tepi singki. Bukan dekat kabinet dia. Kalau lekatkan dekat kabinet dia, mau lesung melayang atas kepala BeWe.

Mula-mula BeWe guna silikon. Tahan untuk beberapa minggu je. Lepas tu BeWe pakai gam ni. Tahan bertahun ko!

Sampai ke casing handphone pecah pun BeWe pakai gam ni. Sebab kepercayaan yang di beri kan oleh gam ni sangat bagus. 

Kalau uols nak gantung apa-apa, tak tahu gam apa yang melekat, pakai gam ni. Sampai gam dekat tiles pun dia lekat. Memang bagus gam ni.
Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
Juls Julie80
AUTHOR
11 May 2018 at 16:43 delete

menarik ni..tgh cari gam jugak nak letak signage no tel nak letak dlm kete...guna uhu x lekat langsung.hehehe

Reply
avatar
wayne harraz
AUTHOR
18 May 2018 at 12:09 delete

gam ni memang lekat kuat. memang bagus

Reply
avatar