Halaman

    Social Items


Gam Kahwin, gam paling lekat di alam semesta


Siapa pernah guna gam ni? Orang kampung panggil gam ni gam kahwin. Sebab apa? Sebab kena gunakan kedua-dua gam ni dan di satukan, baru gam.


Gam ni boleh di dapati di kedai MR DIY. Dalam RM5.00 lebih kalau tak silap.

Gam ni BeWe guna untuk lekatkan tempat sangkut....entah sangkut apatah. Tapi BeWe sangkut sabun cuci pinggan, botol susu. Kira macam rak (ke). Ntah la. Ape tah nama dia. 

BeWe lekatkan penyangkut tu dengan tiles dekat kitchen cabinet tu. Dekat tepi singki. Bukan dekat kabinet dia. Kalau lekatkan dekat kabinet dia, mau lesung melayang atas kepala BeWe.

Mula-mula BeWe guna silikon. Tahan untuk beberapa minggu je. Lepas tu BeWe pakai gam ni. Tahan bertahun ko!

Sampai ke casing handphone pecah pun BeWe pakai gam ni. Sebab kepercayaan yang di beri kan oleh gam ni sangat bagus. 

Kalau uols nak gantung apa-apa, tak tahu gam apa yang melekat, pakai gam ni. Sampai gam dekat tiles pun dia lekat. Memang bagus gam ni.

Gam paling lekat dalam dunia

Gam Kahwin, gam paling lekat di alam semesta


Siapa pernah guna gam ni? Orang kampung panggil gam ni gam kahwin. Sebab apa? Sebab kena gunakan kedua-dua gam ni dan di satukan, baru gam.


Gam ni boleh di dapati di kedai MR DIY. Dalam RM5.00 lebih kalau tak silap.

Gam ni BeWe guna untuk lekatkan tempat sangkut....entah sangkut apatah. Tapi BeWe sangkut sabun cuci pinggan, botol susu. Kira macam rak (ke). Ntah la. Ape tah nama dia. 

BeWe lekatkan penyangkut tu dengan tiles dekat kitchen cabinet tu. Dekat tepi singki. Bukan dekat kabinet dia. Kalau lekatkan dekat kabinet dia, mau lesung melayang atas kepala BeWe.

Mula-mula BeWe guna silikon. Tahan untuk beberapa minggu je. Lepas tu BeWe pakai gam ni. Tahan bertahun ko!

Sampai ke casing handphone pecah pun BeWe pakai gam ni. Sebab kepercayaan yang di beri kan oleh gam ni sangat bagus. 

Kalau uols nak gantung apa-apa, tak tahu gam apa yang melekat, pakai gam ni. Sampai gam dekat tiles pun dia lekat. Memang bagus gam ni.

carian di sini



Subscribe Our Newsletter