Gadis Shell kini tiada lagi senyumanmu

Poster Gadis Shell di "ganggu", Shell tarik balik


Heboh seketika sebelum ini, poster gadis Shell ini membuatkan orang terkejut ketika hendak mengisi minyak kenderaan. Ia di tarik balik untuk seketika. Namun, selepas itu poster itu kembali semula di pamerkan.

Poster Gadis Shell di "ganggu", Shell tarik balik

Kini, Shell telah menarik balik poster gadis ini berikutan dari "salah guna" dari pengguna pam minyak Shell.

Sikap tidak matang rakyat Malaysia


Berikutan gambar perlakuan tidak sihat pengguna pam minyak Shell yang telah "menodai" poster yang tidak bersalah ini, Shell telah menarik balik semua poster gadis ini di semua pam minyak miliknya.

Adakah mereka ini gila seks? Dengan melakukan aksi yang kurang sopan ke atas sebuah poster. Atau sebahagian rakyat Malaysia mempunyai masalah berkaitan mental?

Sepatutnya tidak perlu di lakukan apa-apa terhadap poster ini. Tiada apa-apa gangguan pun dari poster ini.

Jika poster ini di tukar kepada jantina lain pula, adakah akan di "ganggu" juga?

Pastinya ada juga segelintir yang mengganggunya. Dan mereka pun dari jantina yang sama.

6 comments

avatar

x sempat nak jumpa gadis shell... hehe

avatar

Ada jumpa kat Shell mana tak ingat..nak amik gambar tp risau bahaya sebab hp kan x leh digunakan di pam minyak...rentung plak mamahikan gojes ni nanti

avatar

ok apa ada gadis shell ne tak la bosan isi minyak sorang-sorang

avatar

Adoi.. poster pun nak diganggu..

avatar

tuelah..hilang dah seri di shell ..hiks :(

avatar

pelik pelik orang sekarang...hahah tapi masa kemunculan kali kedua naik terkejut juga ingat ada orang di belakang

Click to comment