PANAS Blogger Lyana Ishak tutup akaun Smule: Adakah Yana telah menjumpai "Imam" di dalam hidupnya?

PANAS Blogger Lyana Ishak tutup akaun Smule: Adakah Yana telah menjumpai "Imam" di dalam hidupnya?


Blogger Lyana Ishak ambil pendekatan jauhi Smule, INSOF katanya


Satu isu PANAS yang mengaitkan blogger +lyana ishak telah menutup akaun smule kerana telah menjumpai "Imam" di dalam hidupnya. Adakah benar Blogger +lyana ishak  tutup akaun Smule: dan telah menjumpai "Imam" di dalam hidupnya?

Lyana Ishak tutup akaun Smule


Ingin jalani hidup seperti insan biasa


Dari maklumat yang di perolehi berkaitan artis Smule yang meningkat naik ini, blogger cilik dan bersuara merdu ini ingin menjalani kehidupan seperti manusia biasa.



“Lyana sebenarnya inginkan privasi. Dengar cerita banyak syarikat rakaman mula meWhatsapp dia” jiran selang 3 buah rumah.

“Saya dengar ada JKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK sanggup sediakan pentas untuk dia.” Makcik jual karipap belakang sekolah.

“Dari risikan yang kita perolehi, atas sebab kemasyuran, Lyana inginkan privasi dan tidak mahu di ganggu. Mengenai “Imam” yang hadir dalam hidupnya, pihak kami masih lagi menjalankan siasatan lebih mendalam. Buat masa ini, elok kiranya kita menunggu kertas siasatan selesai.” Ayahanda Ariany, Ketua Siasatan kes ini.

Kertas siasatan masih di buka


Menurut Ketua Siasatan kes ini, pihak mereka telah melakukan siasatan dan temuramah ke atas 549 suspek.

“Suspek-suspek ini telah kita siasatan dan mereka memberikan kerjasama yang baik. Kami ucapkan billionan terima kasih kepada mereka.” Ayahanda Ariany, Ketua Siasatan kes ini.

Akaun Smule telah di tutup, ada akaun ke-2 pula


Dari status FB yang di kongsikan oleh Lyana Ishak, dia telah pun menutup akaun Smulenya. Namun ada bisikan halus yang mengatakan dia telah menggunakan akaun ke-2 dengan menggunakan nama lain untuk terus berada di pentas Smule.

Lyana Ishak tutup akaun Smule


Ketua Siasatan kes ini telah memberikan ulasan beliau “Memang benar Lyana Ishak telah menutup akaun Smulenya, namun pihak risikan kami mendapati dia ada sehingga 73 akaun lain dengan menggunakan pelbagai nama samaran.”

Peminat masih mengharapkan kelunakan lontaran suara Lyana


Para solidariti Lyana kini sedang berkumpul bagi menunjukkan sokongan mereka kepada Lyana agar terus berkarya.



p/s : harap #afbdotmy memberikan sokongan kepada Lyana. hihihihi....

25 comments

avatar

Hahaha ko dah kenapa ewan oii

avatar

Hahahaa. Awak leh jadi wartawan hebat dah papa harraz oiii

avatar

Kenapa aku baru tahu pasal Lyana artis Semule ni.. terus nk amik sayen beliau kat baju. Boleh bg no hp beliau x? xcited ni !!

avatar

wakakakakakakakaka...adoilaaaaa.....matilanakkkkkkk

avatar

panas panas panas kalah melodi tau!!!! gila la

avatar

Ni kes siasatan bergenre apa ye? Seram atau mistik? Hahahaha

avatar

Wow.....dah boleh jadi wartawan ni,hebat sNgat haha

avatar

Wakakakaka. 73 akaun lain dgn nama samaran. Hebat risikan siasatan ni.

avatar

Hahaha... Ni mmg berita hot ni.. Mcm2 abe We ni..

avatar

Memang hot betul isu ne abe wan kalah melodi. Cayahlah ada gaya wartawan gosip u

avatar

Berita terhangat. Ada bakat jadi wartawan ni 😁

avatar

Hadoii ingatkan betoi2 tadi.. adehh.. gosip sangatttttttt!!

avatar

Xsangka sebelum ni brkwan ngn retiss, haha!

avatar
This comment has been removed by the author.
avatar

Hahaha .. Dia punya ulasan metafora tu x bley blah .. Btw , tima kasih la abe we ><

avatar

Kalau tak smule boleh bantu makcik kat pasar ramadhan dendangkan diskaun " 3 5 ringgittttt....3 5 ringgittttt"

avatar

Artikel gosip yg bagus, dah boleh saing dengan beautifulnara ni 😉

avatar

hahahaha.. terlepas gelak baca ni.
berita hot & spicy ala kfc betui ni

avatar

hahahaha terhibur baca gossip ni

avatar

hahahha senget sangat aduiii sakit perut baca.. wakakkaka

avatar

hahahahahahhahahahahahahahhaa

avatar

Pergh panas nie.. dah macam admin blogretis.com je

avatar

Manalah tau kan, kot rezeki di lamar blogretis. Hihiiii

Click to comment