PANAS Blogger Lyana Ishak tutup akaun Smule: Adakah Yana telah menjumpai "Imam" di dalam hidupnya?





PANAS Blogger Lyana Ishak tutup akaun Smule: Adakah Yana telah menjumpai "Imam" di dalam hidupnya?


Blogger Lyana Ishak ambil pendekatan jauhi Smule, INSOF katanya


Satu isu PANAS yang mengaitkan blogger +lyana ishak telah menutup akaun smule kerana telah menjumpai "Imam" di dalam hidupnya. Adakah benar Blogger +lyana ishak  tutup akaun Smule: dan telah menjumpai "Imam" di dalam hidupnya?

Lyana Ishak tutup akaun Smule


Ingin jalani hidup seperti insan biasa


Dari maklumat yang di perolehi berkaitan artis Smule yang meningkat naik ini, blogger cilik dan bersuara merdu ini ingin menjalani kehidupan seperti manusia biasa.



“Lyana sebenarnya inginkan privasi. Dengar cerita banyak syarikat rakaman mula meWhatsapp dia” jiran selang 3 buah rumah.

“Saya dengar ada JKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK sanggup sediakan pentas untuk dia.” Makcik jual karipap belakang sekolah.

“Dari risikan yang kita perolehi, atas sebab kemasyuran, Lyana inginkan privasi dan tidak mahu di ganggu. Mengenai “Imam” yang hadir dalam hidupnya, pihak kami masih lagi menjalankan siasatan lebih mendalam. Buat masa ini, elok kiranya kita menunggu kertas siasatan selesai.” Ayahanda Ariany, Ketua Siasatan kes ini.

Kertas siasatan masih di buka


Menurut Ketua Siasatan kes ini, pihak mereka telah melakukan siasatan dan temuramah ke atas 549 suspek.

“Suspek-suspek ini telah kita siasatan dan mereka memberikan kerjasama yang baik. Kami ucapkan billionan terima kasih kepada mereka.” Ayahanda Ariany, Ketua Siasatan kes ini.

Akaun Smule telah di tutup, ada akaun ke-2 pula


Dari status FB yang di kongsikan oleh Lyana Ishak, dia telah pun menutup akaun Smulenya. Namun ada bisikan halus yang mengatakan dia telah menggunakan akaun ke-2 dengan menggunakan nama lain untuk terus berada di pentas Smule.

Lyana Ishak tutup akaun Smule


Ketua Siasatan kes ini telah memberikan ulasan beliau “Memang benar Lyana Ishak telah menutup akaun Smulenya, namun pihak risikan kami mendapati dia ada sehingga 73 akaun lain dengan menggunakan pelbagai nama samaran.”

Peminat masih mengharapkan kelunakan lontaran suara Lyana


Para solidariti Lyana kini sedang berkumpul bagi menunjukkan sokongan mereka kepada Lyana agar terus berkarya.



p/s : harap #afbdotmy memberikan sokongan kepada Lyana. hihihihi....
Previous
Next Post »

25 comments

Write comments
Akif Imtiyaz
AUTHOR
31 May 2017 at 10:24 delete

Hahaha ko dah kenapa ewan oii

Reply
avatar
irra yyan
AUTHOR
31 May 2017 at 10:38 delete

Hahahaa. Awak leh jadi wartawan hebat dah papa harraz oiii

Reply
avatar
Nazlee Ismail
AUTHOR
31 May 2017 at 10:46 delete

Kenapa aku baru tahu pasal Lyana artis Semule ni.. terus nk amik sayen beliau kat baju. Boleh bg no hp beliau x? xcited ni !!

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
31 May 2017 at 10:59 delete

wakakakakakakakaka...adoilaaaaa.....matilanakkkkkkk

Reply
avatar
Unni Anje
AUTHOR
31 May 2017 at 11:06 delete

panas panas panas kalah melodi tau!!!! gila la

Reply
avatar
31 May 2017 at 11:07 delete

Ni kes siasatan bergenre apa ye? Seram atau mistik? Hahahaha

Reply
avatar
Lina Shaza
AUTHOR
31 May 2017 at 11:10 delete

Wow.....dah boleh jadi wartawan ni,hebat sNgat haha

Reply
avatar
Ana Suhana
AUTHOR
31 May 2017 at 11:10 delete

Wakakakaka. 73 akaun lain dgn nama samaran. Hebat risikan siasatan ni.

Reply
avatar
CikLa Shahril
AUTHOR
31 May 2017 at 11:21 delete

Hahaha... Ni mmg berita hot ni.. Mcm2 abe We ni..

Reply
avatar
Miza Talib
AUTHOR
31 May 2017 at 11:33 delete

Memang hot betul isu ne abe wan kalah melodi. Cayahlah ada gaya wartawan gosip u

Reply
avatar
Fiza Rahman
AUTHOR
31 May 2017 at 11:48 delete

Berita terhangat. Ada bakat jadi wartawan ni 😁

Reply
avatar
Lea Azleeya
AUTHOR
31 May 2017 at 11:49 delete

Hadoii ingatkan betoi2 tadi.. adehh.. gosip sangatttttttt!!

Reply
avatar
timm bill
AUTHOR
31 May 2017 at 11:55 delete

Xsangka sebelum ni brkwan ngn retiss, haha!

Reply
avatar
lyana ishak
AUTHOR
31 May 2017 at 11:58 delete This comment has been removed by the author.
avatar
lyana ishak
AUTHOR
31 May 2017 at 12:00 delete

Hahaha .. Dia punya ulasan metafora tu x bley blah .. Btw , tima kasih la abe we ><

Reply
avatar
aRzMoHa
AUTHOR
31 May 2017 at 12:04 delete

Kalau tak smule boleh bantu makcik kat pasar ramadhan dendangkan diskaun " 3 5 ringgittttt....3 5 ringgittttt"

Reply
avatar
31 May 2017 at 12:06 delete

Artikel gosip yg bagus, dah boleh saing dengan beautifulnara ni 😉

Reply
avatar
31 May 2017 at 13:12 delete

hahahaha.. terlepas gelak baca ni.
berita hot & spicy ala kfc betui ni

Reply
avatar
.atynFATHIN.
AUTHOR
31 May 2017 at 17:50 delete

hahahaha terhibur baca gossip ni

Reply
avatar
1 June 2017 at 06:07 delete

hahahha senget sangat aduiii sakit perut baca.. wakakkaka

Reply
avatar
Uyul Rosli
AUTHOR
3 June 2017 at 16:14 delete

hahahahahahhahahahahahahahhaa

Reply
avatar
4 June 2017 at 00:02 delete

Pergh panas nie.. dah macam admin blogretis.com je

Reply
avatar
wayne harraz
AUTHOR
4 June 2017 at 03:58 delete

Manalah tau kan, kot rezeki di lamar blogretis. Hihiiii

Reply
avatar