Highlight Champions League - Keputusan Real Madrid vs Bayern Munich penuh kontroversi

Highlight Champions League - Keputusan Real Madrid vs Bayern Munich penuh kontroversi

Real Madrid 4 - 2 Bayern Munich


Keputusan pengadil perlawanan semasa Real Madrid menentang Bayern Munich, Viktor Kassai. di anggap memusnahkan permainan Bayern Munich, kata penyerang Bayern Munich, Roberto Lewandowski.


Kad merah yang di layangkan ke atas Arturo Vidal juga telah memusnahkan permainan Bayern Munich serta 2 gol offsaid yang di benarkan oleh pengadil perlawanan.

Untuk rekod, Bayern Munich tidak pernah gagal pergi ke peringkat semi-final Champions League sejak 2011 lagi.

Menurut Lewandowski lagi, pemain Real Madrid, Casemiro juga terlepas hukuman kad merah dari pengadil perlawanan.

Selain Lewandowski, Frank Ribery juga turut mengutuk pengadil perlawanan yang di anggap berat sebelah.

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di ewentezahar@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.wayneharraz.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.