">

Harga minyak naik lagi - terasa kesempitan hidup di bandar

/
3 Comments

Harga minyak 20-26 april 2017


Sedih bila melihatkan angka di dalam gambar di bawah ini. Terasa duit mengalir laju dari poket.

Harga minyak 20-26 april 2017

Mimpi ngeri setiap kali menjelang hari Rabu


Semenjak kerajaan umumkan harga minyak akan di umumkan setiap hari Rabu, rasanya Selasa malam tu dah rasa macam mimpi ngeri dah. 

Kalau tengok pattern harga minyak dari Januari 2017, hanya pada harga mingguan 30 Mac sehingga 5 April 2017 sahaja yang minyak turun.

harga minyak januari 2017

harga minyak februari 2017

harga minyak 30 mac 2017

Bermula 6 April 2017, harga minyak terus menerus meningkat naik. Nampak gayanya macam lama lagi nak turun je. Tak pun hujung bulan nanti, baru harga turun. Lepas tu naik balik.

harga minyak 6 april 2017

harga minyak 13 april 2017

harga minyak 20 april 2017

Harap-haraplah harga minyak ni terus turun. Letih nak isi minyak. Setakat RM50 tu, berapa hari je lah boleh tahan.

Sabar je lah......




You may also like

3 comments:

  1. Kesian yang duduk jauh...nak balik kampung...tol..makan minum di jalan...belanja di kampung....subhanaAllah...Allahuakbar..

    ReplyDelete
  2. Bertabahlah. Tak kira duk kampung atau bandar sekarang semua terut terasa isu harga minyak ne.

    ReplyDelete
  3. 3 bulan sekali kot naik harga minyak...

    ReplyDelete