Uber akan beroperasi di Langkawi, Alor Setar dan Miri





Uber penuhi permintaan di Langkawi, Alor Setar dan Miri


Uber bukanlah satu nama asing di Malaysia. Walaupun tidak di sukai oleh pemandu teksi, namun Uber tetap utuh berdiri di Malaysia.


Bagi Abe We selaku pemandu dan pengguna Uber, khidmat ni memang bagus. Kita tak kan tertipu dengan harganya. Kita juga boleh tahu harga tambangnya awal-awal lagi.

Berbanding dengan teksi, kita hanya tahu tambangnya setelah kita sampai ke destinasi kita.

Selain itu, banyak kes pengguna di tipu tambang oleh pemandu teksi.

Dan bila kita bercuti ke sesuatu destinasi, kadang-kadang kita hendak ke mana-mana, sukar untuk mendapatkan khidmat teksi.

Ataupun kita hanya keluar bila perlu sahaja.

Jadinya, Uber adalah pilihan yang terbaik untuk perjalanan singkat kita.

Previous
Next Post »

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di ewentezahar@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.wayneharraz.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.