">

Jualan murah kedai Trio di Aeon Taman Equine

/
2 Comments

Trio tawarkan harga tidak lebih RM28


Sebenarnya, bukan sengaja Abe We ke kedai Trio ni. Mulanya temankan mama Harraz je. Tapi, tak sangka pula ini yang berlaku.

Trio di Aeon Taman Equine

Jualan murah sempena penutupan kedai


Bila tengok kedai ni jual murah, dengan harga tidak lebih RM28, hati ni tertanya juga. Kenapa begitu murah?

Lalu mama Harraz pun tanya pekerja kedai tu. Dia pun jawab clearance sale sebab nak tutup kedai.

Seluar khakis hanya RM28


Di sebabkan harga yang di tawarkan sangat murah, makanya mama Harraz telah membelanja Abe We 3 helai seluar khakis. Tak payah pergi Freeport A'Famosa Outlet la nampak gayanya.

Trio di Aeon Taman Equine

Trio di Aeon Taman Equine

Trio di Aeon Taman Equine

Trio di Aeon Taman Equine





You may also like

2 comments:

  1. Uisss kalau duit ngah banyak memang seronok shopping ni..

    dtg bw sini.. dari family AFB.. sori lambat follow sini ye.. :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh bestnya nak g serbulah kejap lagi... nampak mcm ada cardigan... tu

    ReplyDelete