Berat menurun

Berat turun 0.5kg


Awat Abe We ni makin kurus ni? Dari 64.3 kg pada 20/1/2017 turun 0.5 kg pada 14/3/17.

tips kurangkan berat badan
Berat pada 20/1/2017

tips kurangkan berat badan
Berat pada 14/3/2017

Rasanya macam timbang ni tipu je. Saja je nak sedapkan hati Abe We ni.

Tapi kan, Abe We memang kurang makan dah sekarang ni. Lagi-lagi makan malam.

Ni kalau tiba bulan ramadhan, mesti lagi kurang beratnya. Kebiasaannya turun 5 kg. Apa pun, kita tunggu bulan ramadhan nanti. Kita timbang lagi.
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Berat menurun"

Kalau berat bdn ideal xpelah.. tp kalau kuruih sgt dah x sado dh.. Hihi...

takkan nak menipu plak kan penimbang berat tu.. hope lepas ni mekin menurun lagi berat badan..

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF