Berat menurun





Berat turun 0.5kg


Awat Abe We ni makin kurus ni? Dari 64.3 kg pada 20/1/2017 turun 0.5 kg pada 14/3/17.

tips kurangkan berat badan
Berat pada 20/1/2017

tips kurangkan berat badan
Berat pada 14/3/2017

Rasanya macam timbang ni tipu je. Saja je nak sedapkan hati Abe We ni.

Tapi kan, Abe We memang kurang makan dah sekarang ni. Lagi-lagi makan malam.

Ni kalau tiba bulan ramadhan, mesti lagi kurang beratnya. Kebiasaannya turun 5 kg. Apa pun, kita tunggu bulan ramadhan nanti. Kita timbang lagi.
Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
CikLa Shahril
AUTHOR
18 March 2017 at 15:30 delete

Kalau berat bdn ideal xpelah.. tp kalau kuruih sgt dah x sado dh.. Hihi...

Reply
avatar
Bahrain
AUTHOR
23 March 2017 at 14:11 delete

takkan nak menipu plak kan penimbang berat tu.. hope lepas ni mekin menurun lagi berat badan..

Reply
avatar