Akaun FB dan Twitter Najib Razak kena spam 20 sen

Akaun FB dan Twitter Najib Razak kena spam 20 sen

Rakyat marah kenaikan harga minyak 20 sen seliter

Nak kesian kan PM kita sorang ni ke nak kesian kan nasib kita sebagai rakyat? Baik kita kesian kan diri sendiri kan? Jadi menteri ni semua di tanggung. Minyak tak payah fikir. Makan pun tak payah fikir banyak. Kerja rumah pun langsung tak payah fikir.


Jengah-jengah la FB & Twitter Najib Razak. Tengok bahagian komen. Hahaha.....



[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di ewentezahar@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.wayneharraz.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.