Harga minyak Ron 95 naik 20 sen

Harga minyak Ron 95, RM2.10


Masya allah... Mahalnya harga minyak bulan Januari 2017 ni.


Kalau minyak naik sampai RM2.10, memang kopak la duit minyak bulan ni.

Dah la kita ni travel hari-hari lebih kurang 100 pergi dan balik. Dalam 3 hari je mesti isi minyak. Aduhaiii.....

Nanti bulan Februari, minyak turun balik.


Sejak pakcik kat atas ni 👆 jadi PM, semua benda NAIK harga. Ape je yang naik. Dah 2 penggal ni. Pening rakyat macam tak di pandang. Tapi dalam semua benda NAIK harga, ada juga yang pakcik ni TURUN kan harga. 1 je lah tapinya.

Nak tau apa dia? Agaknya apa ye yang turun harga tu?

Jawapannya ialah........

Nilai mata wang Malaysia..... 💲💲💲💲

Yang tu entah macam mana boleh turun tah. Kes MH370 dengan MH17 senyap je.

Haishhhh pakcik ni.

Harap-harap 2017 ni, ada la perubahan banyak....


SSPN i Plus Online, Segalanya Mudah? Klik Disini!

Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Harga minyak Ron 95 naik 20 sen"

Sabor je la..
Kita yang pilih pemimpin kan..
Jangan salahkan mereka..
Salahkan diri sendiri je la..

Ikhlas dari
AlongMisuari.com

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF