Lotte Choco Pie mengandungi gelatin babi

Umat islam jangan beli Choco Pie keluaran Lotte


Ada siapa pernah makan Choco Pie keluaran Lotte ni?

Rasanya Abe We pun tak pernah makan.

Lotte Choco Pie mengandungi gelatin babi

Apa yang mengejutkan dan jarang kita semak adalah berkenaan bahan-bahan yang di gunakan.

Perkara ini telah tersebar melalui Whatsapp dan di sertakan dengan surat dari Jakim ini.

Lotte Choco Pie mengandungi gelatin babi

Lotte Choco Pie mengandungi gelatin babi



SSPN i Plus Online, Segalanya Mudah? Klik Disini!

Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Lotte Choco Pie mengandungi gelatin babi"

uiii..bahayanya! takkan orang yang jual tu tak tahu kan? lepas tu letak kat tempat terbuka. itu dah kira salah tu. macam pernah nampak je benda ni dekat pasaraya. bahaya!

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF