Koleksi Gambar Supermoon 2016

/
8 Comments

Kebanyakan negara tidak rasai supermoon


Ada sesiapa yang dapat ambil gambar supermoon malam tadi?

Rasanya ramai di antara kita yang agak frust juga kan? Tapi apa boleh buat. Kebanyakan langit di Malaysia di litupi awan malam tadi.

Sebenarnya bukan Malaysia sahaja, tetapi kebanyakan negara lain pun sama.

Tapi ada juga kawasan di Malaysia yang dapat lihat supermoon ni. Kalau tak percaya, tengok gambar di bawah ni sampai habis.

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon di Malaysia


Sementara itu di Malaysia....

Supermoon 2016




SSPN i Plus Online, Segalanya Mudah? Klik Disini!

Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra




You may also like

8 comments:

  1. Yang dapat lihat tu...rezeki...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. adoii , tergelak jap tengok supermoon kat Malaysia ;)

    ReplyDelete
  3. yang suoermoon malaysia paling hebat. rare dari negara lain.

    ReplyDelete
  4. hahahahaha di Malaysia punya is the best one!

    ReplyDelete
  5. Dah kenapaaaa yang dekat Malaysia tu. Haha

    ReplyDelete