Koleksi Gambar Supermoon 2016





Kebanyakan negara tidak rasai supermoon


Ada sesiapa yang dapat ambil gambar supermoon malam tadi?

Rasanya ramai di antara kita yang agak frust juga kan? Tapi apa boleh buat. Kebanyakan langit di Malaysia di litupi awan malam tadi.

Sebenarnya bukan Malaysia sahaja, tetapi kebanyakan negara lain pun sama.

Tapi ada juga kawasan di Malaysia yang dapat lihat supermoon ni. Kalau tak percaya, tengok gambar di bawah ni sampai habis.

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon 2016

Supermoon di Malaysia


Sementara itu di Malaysia....

Supermoon 2016




SSPN i Plus Online, Segalanya Mudah? Klik Disini!

Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
PeRdU cINta
AUTHOR
15 November 2016 at 10:38 delete

Yang dapat lihat tu...rezeki...alhamdulillah..

Reply
avatar
15 November 2016 at 10:48 delete

adoii , tergelak jap tengok supermoon kat Malaysia ;)

Reply
avatar
aswaleyla
AUTHOR
15 November 2016 at 12:19 delete

yang suoermoon malaysia paling hebat. rare dari negara lain.

Reply
avatar
Cik Itah
AUTHOR
16 November 2016 at 12:22 delete

hahahahaha di Malaysia punya is the best one!

Reply
avatar
Inani Hazwani
AUTHOR
16 November 2016 at 13:32 delete

Dah kenapaaaa yang dekat Malaysia tu. Haha

Reply
avatar
iffah hussin
AUTHOR
21 November 2016 at 13:54 delete

wow nice meet uuuu supermoon

Reply
avatar