">

Buffet 400 Menu Buat Korang Menyesal Kalau Tak Cuba

/
4 Comments

Buffet 400 menu memang mencabar nafsu kita


Orang cakap, jangan sebut bab makan masa puasa ni. Memang nafsu lain macam kan? Lagi-lagi kalau pergi bazar. Rasa macam nak beli semua je.


Tapi kalau kita pergi berbuka puasa dekat hotel, lagi lain macam nafsu dia. Sini rasa sikit, sana rasa sikit. 

Biasanya hotel tak la sediakan menu yang banyak kan? Tak pernah lagi dengar sampai 400 menu. Tapi dekat mana pula hotel yang sediakan 400 menu ni?

Kalau nak tahu hotel yang sediakan 400 menu ni, jom klik buffet 400 menu. Jangan terkejut kalau tengok harga yang di tawarkan. Memang berbaloi dengan jumlah menu yang ada.


SSPN i Plus Online, Segalanya Mudah? Klik Disini!

Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic


You may also like

4 comments:

  1. 3 jenis menu pun dah rambang mata mana satu nak makan dulu, ni kan pulak 400.. pengsannnnn

    ReplyDelete
  2. 50 menu pun Sempat amik gambar je. Rasa 2- 3lauk dh kenyang...acaner

    ReplyDelete
  3. 50 menu pun Sempat amik gambar je. Rasa 2- 3lauk dh kenyang...acaner

    ReplyDelete
  4. 40 menu pun dah dikira banyak..ni 400..amboi..

    ReplyDelete