Cafe Cerita Kambing - Segalanya berkaitan Kambing

Cafe Cerita Kambing - Segalanya berkaitan Kambing

Cafe Cerita Kambing - Biryani kambing dan kambing bakar superb


Siapa dekat sini yang suka makan daging kambing?!!

Agak mustahil kan nak jumpa yang tak suka daging kambing. Ada tu memang ada. Tapi sebilangan kecil lah.

Dan siapa pula yang tak akan terliur bila dengar kambing bakar, kambing golek......... Kalau dekat mana-mana ada menu ni, pastinya, menu ni lah yang paling ramai orang beratur. Dan cepat habis..... Kan?

Ok, berbalik kita dengan cerita daging kambing ni. Alhamdulillah, semasa 1stEFGathering tu Cafe Cerita Kambing telah pun sponsor makan tengah hari kami.

Antara menu yang ada pada hari tersebut seperti mana ada di dalam gambar ini.

Cafe Cerita Kambing

Ehhh.... ape barang kan tengok gambar jauh cenggini. Cane nak tau menu dia kan?

Jom kita close up depan kamera..............

Tadaaaa....................

Cafe Cerita Kambing
Kambing bakar yang super leleh........

Cafe Cerita Kambing
Ada acar

Cafe Cerita Kambing
Kari kambing


Cafe Cerita Kambing
Ayam masak merah


Cafe Cerita Kambing
Pengat pisang

Betul lah, sesuai dengan namanya Cafe Cerita Kambing. Memang main menu ni kambing sahaja. 

Suka Mama Harraz. 3-4 kali repeat kambing bakar tu. Abe We pula dok gigih pilih lada benggali (benggala). Abe We memang suka lada benggali ni. Sebab Abe We pun ada rupa benggali. Hehehe.....

Selain itu, ada juga pengat pisang di sediakan. Sedap! 

Sejujurnya, menu dari Cafe Cerita Kambing ni memang superb.

Mana nak cari Cafe Cerita Kambing? Nin dia alamatnya. Jom la uolss, kita pekena biryani kambing!

Cafe Cerita Kambing 
Level 1, Anggerik Mall, 
Seksyen 14, Shah Alam



Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic

Share this:

Disqus Comments