Harga Minyak setiap bulan Februari rendah

Harga Minyak terkini Februari 2016

Harga setiap Februari turun?

Wah...syukur sangat harga minyak bulan ni turun. Sedikit sebanyak membantu sikit lah poket ni.....hihihi.....

harga minyak februari 2016

Tapi sebenarnya, apa yang Abe We perasan mulai dari tahun lepas, bila bulan Februari je, harga dia memang murah dan rendah dari bulan-bulan lain. Seriously!!!

Adakah di sebabkan bulan Februari hanya 28@29 hari sahaja? Atau memang minyak turun harga ketika ni?

Kebetulan atau perancangan?

Bulan
Petrol RON95
(RM/liter)
Petrol RON97
(RM/liter)
Diesel
(RM/liter)
Februari 2016
1.75
2.05*
1.35
Januari 2016
1.85
2.25*
1.60
Disember 2015
1.95
2.45*
1.90
November 2015
2.05
2.45*
1.90
Oktober 2015
2.05
2.45*
1.90
September 2015
1.95
2.35*
1.80
Ogos 2015
2.05
2.45*
1.95
Julai 2015
2.15
2.55*
2.05
Jun 2015
2.05
2.35*
2.05
Mei 2015
1.95
2.25 *
1.95
April 2015
1.95
2.25 *
1.95
Mac 2015
1.95
2.25
1.95
Februari 2015
1.70
2.00
1.70
Januari 2015
1.91
2.11
1.93

Kita tengok tahun depan pulak. Agaknya berapa harga minyak bulan Februari.

Dan bila la nak merasa lagi harga minyak murah macam dulu-dulu kan? Kalau dulu, naik moto pun pakai minyak paling mahal......huhuhu....



Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Harga Minyak setiap bulan Februari rendah"

Sekarang sesekali layan jugak RON 97.. sementara tengah murah ni.. ;)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF