Dilema bila anak minum susu cicak

Danish minum susu cicak


Di suatu hari dan sebenarnya hari-hari kalau minta susu.................



Danish: Bak ba, nak chuchu

Papa: Danish nak susu?

Danish: Aah.....

Papa: Jap eh, papa buatkan susu

Lepas buat susu.......

Papa: Danish nak minum susu apa?

Danish: Chuchucici cicakkkk.......

Papa: Susu apa?

Danish: Chuchucici cicakkkk.......

Papa: Bukan lah. Ni susu lembu......moooooooooo

Danish: Takkkkkkkkkk.......Chuchucici cicakkkk.......

Papa: Nanti cicak masuk baju tau.......

Danish: Eeeeeiiiiiiiiiiiiiii............

Tu la Danish. Hari-hari minum chuchu cicakkkkkkk........

hahahaha.........

lawak betul budak ni.......




Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic

14 comments

avatar

Hahahihihuhu..brand baru ya Danish...

avatar

tekak dah kembang dah tengok gambar cicak dalam botol. Adoii la Danish

http://acikwatie.blogspot.my

avatar

Bio betul.. Huhuhu..
Meremang bulu roma membayangkan cicak tuh.. hehehe

avatar

hahaha...susu cicak pulakk danish ni... =D

avatar

susu dari sumber baru. hihihih

avatar

cakaplah susu lembu ke kerbau ke gajah ke, dia tetap cakap chuchu cicak.....

avatar

Dia memang cakap susu tu susu cicak. saje je tu. cakaplah susu lembu ke kerbau ke gajah ke, dia tetap cakap chuchu cicak.....

avatar

aahhhh...chuchu cicakkkkkk.....

avatar

hahaha comel je Danish!

avatar

Cicak masuk dalam botol ke?

avatar

bukan cicak masuk dalam botol. Biasa kan budak2 cakap susu lembu @ kambing. Tapi danish dia ckp susu tu susu cicak....hihihi...tp xpnh pun susu masuk cicak

avatar

orang cakap ayah dia pun comel gak :)

Click to comment