">

Dilema bila anak minum susu cicak

/
14 Comments

Danish minum susu cicak


Di suatu hari dan sebenarnya hari-hari kalau minta susu.................



Danish: Bak ba, nak chuchu

Papa: Danish nak susu?

Danish: Aah.....

Papa: Jap eh, papa buatkan susu

Lepas buat susu.......

Papa: Danish nak minum susu apa?

Danish: Chuchucici cicakkkk.......

Papa: Susu apa?

Danish: Chuchucici cicakkkk.......

Papa: Bukan lah. Ni susu lembu......moooooooooo

Danish: Takkkkkkkkkk.......Chuchucici cicakkkk.......

Papa: Nanti cicak masuk baju tau.......

Danish: Eeeeeiiiiiiiiiiiiiii............

Tu la Danish. Hari-hari minum chuchu cicakkkkkkk........

hahahaha.........

lawak betul budak ni.......




Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic


You may also like

14 comments:

  1. Hahahihihuhu..brand baru ya Danish...

    ReplyDelete
  2. tekak dah kembang dah tengok gambar cicak dalam botol. Adoii la Danish

    http://acikwatie.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakaplah susu lembu ke kerbau ke gajah ke, dia tetap cakap chuchu cicak.....

      Delete
  3. Bio betul.. Huhuhu..
    Meremang bulu roma membayangkan cicak tuh.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia memang cakap susu tu susu cicak. saje je tu. cakaplah susu lembu ke kerbau ke gajah ke, dia tetap cakap chuchu cicak.....

      Delete
  4. hahaha...susu cicak pulakk danish ni... =D

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. orang cakap ayah dia pun comel gak :)

      Delete
  6. Replies
    1. bukan cicak masuk dalam botol. Biasa kan budak2 cakap susu lembu @ kambing. Tapi danish dia ckp susu tu susu cicak....hihihi...tp xpnh pun susu masuk cicak

      Delete