">

Tips hilangkan bau mulut

/
8 Comments

Tips hilangkan bau mulut

nafas lebih segar dan harum


Masalah bau mulut sememangnya menggangu perbualan kita dengan seseorang. Tak kira kita terganggu atau dia yang terganggu.

Masalah bau mulut ni agak berat jugak lah. Kadang-kadang bila kita dah gosok gigi, masih ada bau yang kurang enak.

mulut berbau, tips

Punca bau mulut


Masalah bau mulut ini bukan hanya di sekitar mulut anda. Ia juga berkaitan dengan sistem penghadaman anda iaitu perut anda.

Kadang-kadang, bila kita sendawa...Bruuuuppppppp.......Pergkhhh...bau longkang ko!

Tips hilangkan bau mulut

Bagi mengatasi masalah ini, mudah sahaja. Rawatan boleh di buat di rumah, tempat kerja dan juga di mana-mana sahaja.

Anda hanya perlu dapatkan produk di bawah ini. Caranya hanya dengan menelan produk ini dalam kuantiti yang sedikit dalam 5ml - 15 ml.

Insyaallah.......wangi terus. 

Produk yang di sahkan memang wangi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hehehehe.....

kbai.....

jangan lupa senyum yeee.... :)


Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic


You may also like

8 comments:

  1. ok...ini lawak ka serius.....hahaha kbai

    ReplyDelete
  2. kalau yang ini bukan takat mulut je wangi..kentut pun mungkin akan wangi jugak...

    ReplyDelete
  3. haha.. memang sangat seswai bagi hilang mulut bebau..hilang terus lenyap sekali orgnya !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihih.......terus hilang segala bau lepas tu

      Delete