Bila rumah tak ada air

Gangguan Bekalan Air di Sebahagian Kawasan Wilayah Kuala Langat dan Sepang

terdapat kandungan mangan di aliran air sungai

Wahai loji rawatan air Bukit Tampoi, awat la hang ni selalu je kena tutup? Sedih tau kita. Tahun lepas 2 hingga 3 kali juga kena tutup. Awal tahun 2016 pun kena tutup juga.

Gangguan Bekalan Air

Abe We rasa, di sepanjang sungai langat ni, mesti ada kilang. Kalau tak de kilang, mesti tak jadi gini.

Dah la penutupan tidak berjadual. Hari sabtu hari tu, balik rumah petang je, tau-tau air paip kecik. Semalam pulak, tengah hari je air kecik sampai lah pagi ni. Tensen pulak hati kita ni wak!

Paling di takutkan, kalau air tangki jadi kosong. Bila tekanan air paip tak kuat, makanya, dia nak naik ke tangki air pun tak kuat.

Hmmmm...nak buat macam mana kan. Air free tiap-tiap bulan. Tak boleh nak kritik lebih-lebih. Kang masuk pula berita, Syabas kecil hati dengan blogger.........



Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Bila rumah tak ada air"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF