TAHNIAH! Tol Naik Harga!

TAHNIAH! Tol Naik Harga!

TAHNIAH! Tol Naik Harga!

Lepas GST, turun naik harga minyak, tol pula naik harga

foto kredit Beritasemasa.com.my
Hehehehe......Apa kata anda?

Semakin sempitlah poket kita hari ni....huhuh.....Kalau hari-hari Abe We bayar tol RM1.00 sehala, sekarang ni dah jadi RM1.80 sehala. Maksudnya RM3.60 untuk perjalanan pergi dan balik kerja.

Tapi untuk pergi kerja, Abe We dapat elakkan tol. Kalau balik kerja, tak dapat elakkan. Sebab kalau nak elak tol, jem pulak.

Kadar baru Tol


kadar tol

1 je persoalannya, bila konsesi ni nak habis? Pelik betul. Sentiasa naik harga je. Tak kan diorang tak dapat untung? Mustahil! Sebab apa, nanti lepas habis audit, mesti diorang akan umum, keuntungan syarikat si polan, untung 2.6 billion........

Lagi masih mau naik harga tol ka?????

Ingatkah lagi kita dengan Manifestu PRU13 dari Barisan Nasional? Jom kita cekidot Manifesto PRU13 BN yang hanya..........................(faham-faham lah sendiri)

Manifesto PRU Barisan Nasional 2013



Ni adalah manifesto PRU13 BN yang boleh didapati di http://umnojb.com.my/p160/wp-content/uploads/2013/04/BM_manifesto01.pdf

Persoalannya = Adakah ianya hanya janji tinggal janji???

Tanda orang-orang munafik itu ada tiga keadaan. Pertama, apabila berkata-kata ia berdusta. Kedua, apabila berjanji ia mengingkari. Ketiga, apabila diberikan amanah (kepercayaan) ia mengkhianatinya. (HR Bukhari dan Muslim).

#geramsangatni


Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic

Share this:

Disqus Comments