GEMPAR : Mayat Tergantung Di Jalan

GEMPAR : Mayat Tergantung Di Jalan

GEMPAR : Mayat Tergantung Di Jalan

Hantui penduduk Dartmouth, Devon


Mayat Tergantung Di Jalan

Kejadian ni dekat UK. Dekat Dartmouth, Devon. Dekat mana tempat tu? Dekat tanda merah tu la. Siang malam diorang kena kacau dengan bayang-bayang mayat tergantung ni. Seram tak? Diorang percaya kawasan ni dulu tempat gantung penjenayah. Apa sebenarnya berlaku?


Kisah mayat tergantung di jalan

Sebenarnya, tak de pun mayat tergantung. Ekceli kesan bayang-bayang dari lampu tiang tu dengan signboard. Bila kena cahaya, terbentuk seakan-akan bayang-bayang orang kena gantung. Cuba tengok gambar bawah ni.

Mayat Tergantung Di Jalan

Sape lah yang design tiang ni kan? Bijak betul. kikikiiiii

Mayat Tergantung Di Jalan

Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic

Share this:

Disqus Comments