Bila rindukan Johor





mee rebus hj wahid putrajaya

Mee Rebus Haji Wahid

Cawangan Putrajaya

Kalau kat Johor, terutamanya daerah JB, mee rebus haji wahid ni memang di kenalilah. Tak payah nak cita panjang. Kompem ramai kenal.

So, Ahad malam haritu, dek kerana dah lama sangat nak pergi makan dekat sini terbantut, akhirnya, dapat jugak Abe We makan dekat sini, Bukan jauh pun dari rumah. 5 minit je. Dekat bebenor.

Harga semangkuk = RM5.00.

Rasa hilang sekejap rindu Johor.....

Mesti korang semua tertanya mana gambarnye kan?

MAAFLAH...lapor sangat. tak sempat snap gambar. Wakakakaka

Tapi Abe We Google je la ye. Same gak kot gambarnye. Jap ye.....


Macam ni lah rupanya. Sedap u olzz......Terasa lapa nehh....doi....

Dekat mana tempat ni?

Dekat Medan selera Seri Teja Presint 9. Belakang kedai mamak kembar. +Amy J suka pergi medan selera ni. Feveret dia katanya



Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »

4 comments

Write comments
Akif Imtiyaz
AUTHOR
2 September 2015 at 21:58 delete

Fuyooo dapnyerr ..lapor punya pasal gambar pon dah tak sempat nak ambik dah hahhaa

Reply
avatar