Jerebu Pontianak catat tahap IPU mengerikan 1,200





Jerebu Pontianak catat tahap IPU mengerikan 1,200


Masya allah... gila tebal jerebu dekat Pontianak ni. Macam mana diorang hidup ek?



Yang ada baby?

Warga emas?

Mereka yang tidak sihat?

Inilah akibat dari sifat tamak manusia itu sendiri

belasan ribu penduduk tempatan di sekitar Pontianak, Kalimantan, Indonesia telah digegaskan ke hospital untuk mendapatkan rawatan gara-gara Indeks Pencemaran Udara di kawasan tersebut merekodkan bacaan 1,200 beberapa hari lalu.
Di Pontianak, keadaan kabut asap sudah berkurangan berbanding beberapa hari lalu. Jika sebelum ini jarak pandangan hanyalah 200 hingga 300 meter, hari ini situasinya lebih baik iaitu 400 hingga 700 meter
Kasihan kan mereka yang teraniaya?

Kenapalah pelaku ni tak fikir kesannya?


Tukar Domain blogspotke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
20 September 2015 at 10:42 delete

Mak ai!! 1200?? Kita yang 200 ni pun dah tak tahan. Huhuhuhu

Reply
avatar

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di ewentezahar@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.wayneharraz.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.