Jerebu makin teruk

Jerebu makin teruk

Bacaan IPU terkini 183

Memang teruk jerebu harini kan? Terkejut pagi tadi nak pergi kerja, gelap je cuacanya. Bacaan IPU boleh di semak di SINI.

Jerebu putrajaya

Jerebu putrajaya

Punya kuat jerebu hari ni sampai boleh amek gambar matahari. Ni matahari pukul 8.00 pagi

Tengahari ni pulak, Abe We balik putrajaya. Tengok hero sorang kat rumah tu. Dalam perjalanan tu, pergkhhh....kuat lah jerebu dia.

Jerebu putrajaya

Jerebu putrajaya


Dah la Danish demam. Jerebu lagi. Aktiviti kemas rumah je lah.....

Target bulan 10 ni nak pindah...huhuh



Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Jerebu makin teruk"

Tempat Nani pun. Kena jaga kesihatan sangat2 sekarang

erm..memang teruk jerebu tu...

Putrajaya bacaan agak tinggi juga... dah masuk IPU bacaan tidak sihat,

Wahh dah nak pindah rumah baru... seronoknya :)

Mmm....nak beli mask asuik lupa jerk..grr....putrajaya ni teruk dah jerebu..

jaga kesihatan..kurangkan aktiviti luar..minum air banyak..sama2 kita beringat..

memang teruk.. huhu kesihatan kena jaga..

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF