">

Filipina tolak jerebu ke Malaysia

/
6 Comments

Filipina tolak jerebu ke Malaysia

Taufan Dujuan tolak jerebu ke Malaysia


Menurut berita dari astro awanikosmo dan beberapa lagi termasuk berita dari Filipina abs-cbnnews, negara itu akan mengalami taufan Dujuan.

Taufan ni akan menolak balik jerebu yang sedang berarak ke sana ke Malaysia semula.

Huhuhuuuuu....

Baru rasa suasana kurang jerebu 2 3 hari ni.

Menurut dari laman web abs-cbnnews, taufan ni berkelajuan 65 km per jam. Lajunyeee.... dan boleh meningakat ke 80 km per jam....

Mari kita doa supaya negara kita di limpahi hujan ketika jerebu sedang tebal



Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic


You may also like

6 comments:

  1. la filipina ke yg bawak jerebu huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari indon ke malaysia ke filipina patah balik malaysia...huhuhu

      Delete
  2. ish..itulah, baru nak rasa lega bernafas. Ini dah mula nampak balik jerebu tu. Hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? 2 3 hari ni syok tu hujan...sejuk je

      Delete
  3. haih boleh plak main tolak2 macam ni..tolak ke Indonesia terus la kan senang...bagi diorang rasa plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. tolak balik dekat diorang. huhuu

      Delete