Filipina tolak jerebu ke Malaysia

Filipina tolak jerebu ke Malaysia

Taufan Dujuan tolak jerebu ke Malaysia


Menurut berita dari astro awanikosmo dan beberapa lagi termasuk berita dari Filipina abs-cbnnews, negara itu akan mengalami taufan Dujuan.

Taufan ni akan menolak balik jerebu yang sedang berarak ke sana ke Malaysia semula.

Huhuhuuuuu....

Baru rasa suasana kurang jerebu 2 3 hari ni.

Menurut dari laman web abs-cbnnews, taufan ni berkelajuan 65 km per jam. Lajunyeee.... dan boleh meningakat ke 80 km per jam....

Mari kita doa supaya negara kita di limpahi hujan ketika jerebu sedang tebal



Tukar Domain blogspot ke .com dengan hanya RM35

Hilangkan masalah JERAWAT dan JERAGAT dengan set Q'Sarra


Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Filipina tolak jerebu ke Malaysia"

la filipina ke yg bawak jerebu huhu...

ish..itulah, baru nak rasa lega bernafas. Ini dah mula nampak balik jerebu tu. Hmm

haih boleh plak main tolak2 macam ni..tolak ke Indonesia terus la kan senang...bagi diorang rasa plak..

dari indon ke malaysia ke filipina patah balik malaysia...huhuhu

kan? 2 3 hari ni syok tu hujan...sejuk je

betul tu. tolak balik dekat diorang. huhuu

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF