Apa punya Doktor





Keciwa betul dengan doktor ni. Dah la main bedal je cakap saspek denggi, last-last balik bawa 2 jenis ubat je.

Abe We saspek, doktor ni doktor baru. Asek la dia tanya "U ada cirit birit kan?"

Doktor, saya tak de cirit pun. Saya demam je. Adoiiii....

Kalau saspek denggi bukan patutnya ke amek darah ke? Tapi Abe We kena drip je. Hmmm......

Lepas tu, masa dia masuk wad tadi, ada ke patut dia cakap kat Abe We, 

"Ok bos, u punya result...."

Adoiiii.......macam beli barang pulak dah....

Previous
Next Post »

6 comments

Write comments
theyanaonly
AUTHOR
14 September 2015 at 01:09 delete

adui doktor baru habis belajar agaknya...
pengalaman saya tgk jurawat pelatih nak cucuk amik darah tangan terketar ketar

jemput baca entri
WATERPARK

Reply
avatar
lia ummiirfan
AUTHOR
14 September 2015 at 07:31 delete

tak suka doktor gini.. sedikit sebanyak reputasi klinik tercalar..

Tips hilangkan gastrik

Reply
avatar
Mila Hilas
AUTHOR
14 September 2015 at 08:49 delete

doc pelatih ke apa..maafkan jelah..mesti xde pengalaman lagi tu....semoga cpt sembuh ye

Reply
avatar
misz sheyla
AUTHOR
14 September 2015 at 10:14 delete

laaa...saspek denggi kenape xambik darah...bkn kena cek darah ke??

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
14 September 2015 at 10:26 delete

bab macam ni la kita tak suka kan..takut doktor tersalah bagi ubat plak....bukan ke kalau denggi ada tanda?takpe la ewan..amik langkah berjaga-jaga..sila makan sup ketam....

Reply
avatar
Cikk Mimin
AUTHOR
17 September 2015 at 17:33 delete

Kuikuikui.. GWS abe..cari fokt

Reply
avatar