">

Apa punya Doktor

/
6 Comments

Keciwa betul dengan doktor ni. Dah la main bedal je cakap saspek denggi, last-last balik bawa 2 jenis ubat je.

Abe We saspek, doktor ni doktor baru. Asek la dia tanya "U ada cirit birit kan?"

Doktor, saya tak de cirit pun. Saya demam je. Adoiiii....

Kalau saspek denggi bukan patutnya ke amek darah ke? Tapi Abe We kena drip je. Hmmm......

Lepas tu, masa dia masuk wad tadi, ada ke patut dia cakap kat Abe We, 

"Ok bos, u punya result...."

Adoiiii.......macam beli barang pulak dah....



You may also like

6 comments:

  1. adui doktor baru habis belajar agaknya...
    pengalaman saya tgk jurawat pelatih nak cucuk amik darah tangan terketar ketar

    jemput baca entri
    WATERPARK

    ReplyDelete
  2. tak suka doktor gini.. sedikit sebanyak reputasi klinik tercalar..

    Tips hilangkan gastrik

    ReplyDelete
  3. doc pelatih ke apa..maafkan jelah..mesti xde pengalaman lagi tu....semoga cpt sembuh ye

    ReplyDelete
  4. laaa...saspek denggi kenape xambik darah...bkn kena cek darah ke??

    ReplyDelete
  5. bab macam ni la kita tak suka kan..takut doktor tersalah bagi ubat plak....bukan ke kalau denggi ada tanda?takpe la ewan..amik langkah berjaga-jaga..sila makan sup ketam....

    ReplyDelete