Apa punya Doktor

Apa punya Doktor

Keciwa betul dengan doktor ni. Dah la main bedal je cakap saspek denggi, last-last balik bawa 2 jenis ubat je.

Abe We saspek, doktor ni doktor baru. Asek la dia tanya "U ada cirit birit kan?"

Doktor, saya tak de cirit pun. Saya demam je. Adoiiii....

Kalau saspek denggi bukan patutnya ke amek darah ke? Tapi Abe We kena drip je. Hmmm......

Lepas tu, masa dia masuk wad tadi, ada ke patut dia cakap kat Abe We, 

"Ok bos, u punya result...."

Adoiiii.......macam beli barang pulak dah....

Share this:

Disqus Comments