Pertandingan Menulis Essei Seni Kraf Malaysia

Pertandingan Menulis Essei Seni Kraf Malaysia

Pertandingan Menulis Essei Seni Kraf Malaysia

Hadiah utama RM5,000 jadi rebutan

Wah....hadiah utama RM5,000 tu! Siapa yang tak nak kan?

Bagi mereka yang berminat, mari kita sertai pertandingan ini. Mana tau rezeki memihak dekat kita. Untung-untung dapat RM5,000.00, boleh buat downpayment kereta. Heheheee.

Borang Pertandingan Menulis Essei Seni Kraf Malaysia

Borang penyertaan boleh di muat turun di SINI.

Bagi mereka yang berminat, sila teliti syarat penyertaan dahulu sebelum menghantar essei anda. Kalau lari format, nanti hilang RM5,000.00 tu.



Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Pertandingan Menulis Essei Seni Kraf Malaysia"

teringin nk join tp nak kena cari fakta bagai tu..hmm jem sat kpla ni.hehe

jom cuba.....hehehe amboiii iklan adsense menari-nari

otak dah karat nk mereka ayat..hehe

Maklumat yang menarik. Terima kasih. Salam perkenalan daripada http://travelogisma.blogspot.jp/

Perghh jumlah perkataan tu yang tak tahan tu ...

1000 perkataan = RM1,000.00. hehehe.. memang banyak gila nk tulis

nk taip 300 perkataan pun tersangkut2 dah

agak jem gak la. 5000 perkataan tuh

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF