Harga Coklat Daim IKEA Mahal

/
7 Comments
coklat daim

Harga Coklat Daim IKEA Mahal

RM34 untuk pek 300 gm


Rasa macam nak pengsan tengok harga coklat Daim dekat IKEA ni. RM34.00 untuk pek 300 gram.

Bapak mahal. Dari sumber rujukan Abe We:-


  1. onniesham.blogspot.com - RM14.30/300gm
  2. mawardiyunus.com - RM16.90/300gm

Harga atas ni merujuk harga dekat Langkawi. Tapi kalau beza pun, kita amek lah RM25.00/300gm. Dekat IKEA ni pulak RM34/300gm.

Bukan ke mahal?

Ke Abe We yang silap?

????????????????????????????????????????

Ekceli, Abe We tak suka sangat pun makan coklat Daim ni. Kalau makan je, asek lah terlekat celah gigi. Korek-korek pakai lidah agak krem lidah. hehehehe.....





Image and video hosting by TinyPic


You may also like

7 comments:

  1. mujur tidak gemar dengan coklat daim

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun tak berapa gemar sangat. sep skit kak

      Delete
  2. mahal sikit tu...tapi kalau dah duduk dalam aircond, dok kat IKEA pulak...mmg xleh nak expect harga dia murah... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam mahal banyak je. di sebabkan daim bukan coklat kegemaran, so xbrapa nk tau sgt harga dia. hehehe...kot2 ni impot dari Sweden gak kot

      Delete
  3. maakkkk ai.. terkezuuutt tengok harga..nasib masa pi langkawi beli banyak.. makann sampai rasa nak terbelahak..terus tak nak dah.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ada lg stok coklat langkawi sejak dari bulan 5 haritu. kakakak....xmampu nk makan...tamak sangat

      Delete
  4. memang harga dia camtu lah
    murah kat tempat bebas cukai jerr
    tak caya ce gi kedai lain yg jual coklat daim tu

    ReplyDelete