China haramkan 120 lagu tidak bermoral

China haramkan 120 lagu tidak bermoral


China haramkan 120 lagu tidak bermoral

Lagu yang 'mempromosikan' kelucahan, keganasan, bangkangan dan perkara tidak bermoral akan diharamkan


Wah, huntunglah kalau Malaysia nak buat macam ni kan? Korang rasa macam mana? Elok tak kalau Malaysia buat macam ni?

Abe We rasa memang bagus sangat. Demi menjaga moral anak-anak muda negara kita. Tapi, takkanlah nak haramkan lagu je tak?

Kalaulah Malaysia nak buat macam ni, bukannya boleh terus sekat, kena buat dari akar umbi dulu. Sebelum buat, kena serapkan nilai-nilai dari akar umbi dan memakan masa bertahun juga.

Dan benda baik macam ni, pastinya mendapat pelbagai kritikan dari pelbagai pihak. Hak asasi manusia lah, hak tuih lah, dan segala hak tak termasuk hak hugen pun join sekali.

Kalau korang dengar lagu tak bermoral, abang koyakkan baju korang cenggini!!



sumber:

http://www.sinarharian.com.my/global/china-haramkan-120-lagu-tidak-bermoral-1.418867


Image and video hosting by TinyPic

Share this:

Disqus Comments