">

Bapa cuba lemaskan anak kerana bekas isteri

/
3 Comments

Bapa cuba lemaskan anak kerana bekas isteri

Ramai orang sakit jiwa

Masya allah..... Terkedu pertama kali membaca entri ni di SINI. Agak menghairankan, kenapa semua ni boleh berlaku?

Masa baca berita ni, Abe We dapat agak, kejadian ni mesti bukan dekat Malaysia. Sekali baca, memang betul.

Macam biasalah, kalau kejadian pelik ni negara yang menjadi suspek pertama Abe We ialah China. Sejak mulanya berita kanak-kanak di langgar lori dulu, yang mana takde orang nak tolong, malah buat bodoh je, memang berita dari sana semua pelik!

Diorang dah macam takde keperimanusiaan. Takde kesedaran. Atau bahasa lainnya, "ko nak sakit, tu ko punya pasal. Janji aku sihat". Tak gittew?

Atau memang rakyat China mempunyai masalah jiwa?

Minggu lepas Abe We ada baca, sorang awek China ni nangis berguling-guling dekat tempat public lepas pakwe dia putuskan hubungan. Berguling-guling macam budak kecik tu. Ko dah kenapa?

Sebab cinta je, ko dah tak betul. Macam-macam cerita sebenarnya dekat sana. 

Ke sebab media ni terlalu fokus dekat sana untuk menutup cerita dekat sini?

Hmmmmm........





Image and video hosting by TinyPic


You may also like

3 comments:

  1. semakin ramai yang mengalami masalah jiwa sekarang ni

    ReplyDelete
  2. x boleh baca berita pasal baby.kesian sgt.kang sy pula yg stress..hehe

    ReplyDelete