">

Kabinet baru mengecewakan

/
5 Comments
Kabinet Malaysia 2014

Kabinet baru bermasalah, kena pecah

Hari ni merupakan hari bersedih Abe We. Cerita soal kabinet ni, pada hari yang sama, kabinet Malaysia kena rombak, kabinet dapur Abe We pun kena rombak.

Adoi...masalah betul. Memang fobia cerita bab kabinet ni.

Masalah betul bila pasang jubin atau tiles dalam bahasa inggerisnya. Boleh pula diorang pasang senget-senget. Lepas tu simen dalam tiles tu kosong. Bila ketuk tiles tu bunyi kosong. 

Dah 2 3 kali komplen, ada je yang tak kena. Haishhh...lambat la lagi nak pindah.....

Kabinet ohhh kabinet....



Image and video hosting by TinyPic


You may also like

5 comments:

  1. memei tak puas hati lagu tu abe we, semoga dipermudahkan dan selesai segala masalah secepat mungkin,kabinet oh kabinet memei mengecewakan.:(

    ReplyDelete
  2. Hihi. Ingatkan kabinet apa tadi :P

    ReplyDelete
  3. Sambil lewa itu yang menimbulkan masalah.. kabinet oh kabinet.. geram je rasa..

    ReplyDelete
  4. jangan berjimat dalam membuat kabinet atau pikir mudah dengan kabinet baru

    ReplyDelete