Kabinet baru mengecewakan





Kabinet Malaysia 2014

Kabinet baru bermasalah, kena pecah

Hari ni merupakan hari bersedih Abe We. Cerita soal kabinet ni, pada hari yang sama, kabinet Malaysia kena rombak, kabinet dapur Abe We pun kena rombak.

Adoi...masalah betul. Memang fobia cerita bab kabinet ni.

Masalah betul bila pasang jubin atau tiles dalam bahasa inggerisnya. Boleh pula diorang pasang senget-senget. Lepas tu simen dalam tiles tu kosong. Bila ketuk tiles tu bunyi kosong. 

Dah 2 3 kali komplen, ada je yang tak kena. Haishhh...lambat la lagi nak pindah.....

Kabinet ohhh kabinet....



Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »

5 comments

Write comments
kisah earty
AUTHOR
28 July 2015 at 17:47 delete

bertabah lah ewan yer..

Reply
avatar
anajingga
AUTHOR
28 July 2015 at 19:59 delete

memei tak puas hati lagu tu abe we, semoga dipermudahkan dan selesai segala masalah secepat mungkin,kabinet oh kabinet memei mengecewakan.:(

Reply
avatar
Inani Hazwani
AUTHOR
28 July 2015 at 21:23 delete

Hihi. Ingatkan kabinet apa tadi :P

Reply
avatar
aizamia3
AUTHOR
29 July 2015 at 13:05 delete

Sambil lewa itu yang menimbulkan masalah.. kabinet oh kabinet.. geram je rasa..

Reply
avatar
aRz MoHa
AUTHOR
29 July 2015 at 14:58 delete

jangan berjimat dalam membuat kabinet atau pikir mudah dengan kabinet baru

Reply
avatar