">

Jangan menipu kalau berniaga

/
3 Comments
KRUNCHY KARAMEL ALMOND

Terjumpa dalam salah satu bekas kuih dekat ofis ni, buka-buka, tengok macam ni ha krunchy almold karamel dia.

Masya allah......

Mama Harraz pun pernah jual juga last year. Cuma tahun ni sibuk dengan rumah baru, jadinya Mama Harraz tak dapat nak jual pulak kuih ni.

Kalau nak di bezakan dengan Mama Harraz punya, jauh panggang dari api. Mama Harraz jual lagi penuh kacangnya berbanding dengan ni.

Bukan mahal pun, bekas 200gm baru RM20.00.

Kalau nak berbisnes tu, buatlah elok-elok. Janganlah kejar untung je. Kualiti tak jaga.

Manusia....manusia......




Image and video hosting by TinyPic


You may also like

3 comments:

  1. Huhu kot ya pon nak untung lebih jgn la aniaya orang buat la betul betul ,,Kesian kat cust yang jadi mangsa huhu

    ReplyDelete
  2. Nampak melampau sangat dah tu... len kali toksah dah beli kat dia.

    ReplyDelete
  3. Aduii sedih betul kalau dpt peniaga mcm ni..huhu

    ReplyDelete