Jangan menipu kalau berniaga

Jangan menipu kalau berniaga

KRUNCHY KARAMEL ALMOND

Terjumpa dalam salah satu bekas kuih dekat ofis ni, buka-buka, tengok macam ni ha krunchy almold karamel dia.

Masya allah......

Mama Harraz pun pernah jual juga last year. Cuma tahun ni sibuk dengan rumah baru, jadinya Mama Harraz tak dapat nak jual pulak kuih ni.

Kalau nak di bezakan dengan Mama Harraz punya, jauh panggang dari api. Mama Harraz jual lagi penuh kacangnya berbanding dengan ni.

Bukan mahal pun, bekas 200gm baru RM20.00.

Kalau nak berbisnes tu, buatlah elok-elok. Janganlah kejar untung je. Kualiti tak jaga.

Manusia....manusia......




Image and video hosting by TinyPic

Share this:

Disqus Comments