#Cabaran20Hari | Nostalgia Kad Raya





#Cabaran20Hari | Nostalgia Kad Raya

Rasanya dah lama Abe We tak dapat kad raya. Bertahun sudah. Latest tahun ni, dapat gak lah kad dari +Inani Hazwani .

Selain tu, ofis Abe We ada gak tampal kad raya . Cam kat bawah ni. Nostalgia sungguh






Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »

6 comments

Write comments
Inani Hazwani
AUTHOR
14 July 2015 at 11:10 delete

Heheh. Nanti tampal lah kad raya dekat rumah bae we macam dekat opis tu :D

Reply
avatar
14 July 2015 at 14:53 delete

Bila dah jarang dpt kad raya , bila dah dpt. seronoknyaaa

Reply
avatar
14 July 2015 at 15:08 delete

kad rumah dulu segan nak gantung2 kad raya..malu org baca tulisan yg org kirimkan tu.. hahahaha

Reply
avatar
khaty aiman
AUTHOR
14 July 2015 at 16:16 delete

dekat opis tak gantung pun kad raya..semua lipat simpan dalam laci

Reply
avatar
Amy J
AUTHOR
15 July 2015 at 13:42 delete

bestnya kan dapat kad raya. kita baru je semalam dapat dari kak Ana. hehehe

Reply
avatar