#Cabaran20Hari | Nostalgia Kad Raya

#Cabaran20Hari | Nostalgia Kad Raya

Rasanya dah lama Abe We tak dapat kad raya. Bertahun sudah. Latest tahun ni, dapat gak lah kad dari +Inani Hazwani .

Selain tu, ofis Abe We ada gak tampal kad raya . Cam kat bawah ni. Nostalgia sungguh






Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "#Cabaran20Hari | Nostalgia Kad Raya"

Heheh. Nanti tampal lah kad raya dekat rumah bae we macam dekat opis tu :D

Bila dah jarang dpt kad raya , bila dah dpt. seronoknyaaa

kad rumah dulu segan nak gantung2 kad raya..malu org baca tulisan yg org kirimkan tu.. hahahaha

dekat opis tak gantung pun kad raya..semua lipat simpan dalam laci

bestnya kan dapat kad raya. kita baru je semalam dapat dari kak Ana. hehehe

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF