">

#Cabaran20Hari | Lagu Raya Pilihan

/
6 Comments

#Cabaran20Hari | Lagu Raya Pilihan

Kalau cerita bab lagu raya pilihan, kompem memang banyak lagu raya pilihan. kalau nak senaraikan kat sini, rasanya, dah boleh buka kedai cd.

foto kredit ke http://inisafwan.blogspot.com/

Nak cerita banyak pun tak guna, jom kita dengar lagu raya pilihan hati Abe We.


Khairil Johari Johar - Sepasang kurung biru

Lagu ni memang nombol satu di hati Abe We. 
Sebab apa? Ntah la.
Nak kata ada baju raya kaler biru, tak de pun
Nak kata ada awek pakai baju kurung biru, pun tak de
Tapi melodi dia best
fefeeling gittew.




S. Jibeng - Musafir di aidil fitri

Sebab dah bermastautin di negeri orang dan jauh dari kampung




Aisyah - Pulanglah

Sebab duk jauh dari kampung. Kena dengar lagu ni




Aman Shah - Kepulangan yang di nanti

Lepas dah pulang, kita nantikan pula ye




Sudirman - Dari jauh ku pohon maaf




Sudirman - Selamat hari raya

Dan dalam banyak-banyak lagu, lagu ni Abe We minat gak. Kalau nak di ikutkan lagu ni jatuh nombol 2, tapi sebab apa tak di senaraikan kat atas, kat atas tu lagu ori. Yang ni di modenkan sikit.

Memperdengarkan.......

Abang Nua Jen!!







Image and video hosting by TinyPic


You may also like

6 comments:

  1. sama jugak lagu yang kita minat ....kak zi pun suka lagi sepasang kurung biru.....ada feel...ada emo...

    ReplyDelete
  2. sama dengan saya..
    Lagu sepasang kurung biru melodinya indah dan menarik.. ;)

    ReplyDelete
  3. sepasang kurung biru memang sayuuuu

    ReplyDelete
  4. Lagu retro gak jadi pilihan ramai kan..

    ReplyDelete
  5. lagu annuar zain tu memang best, syahdu .

    ReplyDelete