#Cabaran20Hari | Kenangan terawih di masjid zaman kanak-kanak

#Cabaran20Hari | Kenangan terawih di masjid zaman kanak-kanak

foto kredit ke muis.org.my

Kenangan terawih ni paling best. Pergi terawih sebab nak jumpa kawan. Kikiki.... Betul tak?

Kalau masa kecik dulu, kemain lagi kalau jumpa kawan. Rasa macam tak puas je siang. Macam siang sekejap sangat. Sebab tak puas main. Jadinya, harapan untuk main mula berputik kalau ke masjid.

Bukanlah main apa sangat pun. Selalunya duduk dalam masjid juga.

Tapi yang remaja-remaja, dok main mercun luar masjid. Orang sembahyang, diorang main mercun. Tengah dok solat, boleh termelatah tau.



Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "#Cabaran20Hari | Kenangan terawih di masjid zaman kanak-kanak"

hahaha motif sama je dgn reen g masjid jumpa kawan. selesai 8 rakaat. buat homework.. kadang2 tu main batu seremban.. haha

eleh. pada hal, abe we pun tumpang sekaki main mercun..kan?kan?

syoklah dapat main , motif nak jumpa kawan ha ha ha

Habes batal solat kalau dah termelatah..hahaha

Kikikiii...mane de nk solat sangat pun. Nak main je kadang2

Gambar Hiasan kita adalah sama.
Tu je nak bagitahu.

:p

amik kesempatan betul nak jumpe kawan... hahah

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF