">

#Cabaran20Hari | Kenangan terawih di masjid zaman kanak-kanak

/
10 Comments

#Cabaran20Hari | Kenangan terawih di masjid zaman kanak-kanak

foto kredit ke muis.org.my

Kenangan terawih ni paling best. Pergi terawih sebab nak jumpa kawan. Kikiki.... Betul tak?

Kalau masa kecik dulu, kemain lagi kalau jumpa kawan. Rasa macam tak puas je siang. Macam siang sekejap sangat. Sebab tak puas main. Jadinya, harapan untuk main mula berputik kalau ke masjid.

Bukanlah main apa sangat pun. Selalunya duduk dalam masjid juga.

Tapi yang remaja-remaja, dok main mercun luar masjid. Orang sembahyang, diorang main mercun. Tengah dok solat, boleh termelatah tau.



Image and video hosting by TinyPic


You may also like

10 comments:

  1. hahaha motif sama je dgn reen g masjid jumpa kawan. selesai 8 rakaat. buat homework.. kadang2 tu main batu seremban.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiii...mane de nk solat sangat pun. Nak main je kadang2

      Delete
  2. eleh. pada hal, abe we pun tumpang sekaki main mercun..kan?kan?

    ReplyDelete
  3. syoklah dapat main , motif nak jumpa kawan ha ha ha

    ReplyDelete
  4. Habes batal solat kalau dah termelatah..hahaha

    ReplyDelete
  5. Gambar Hiasan kita adalah sama.
    Tu je nak bagitahu.

    :p

    ReplyDelete
  6. amik kesempatan betul nak jumpe kawan... hahah

    ReplyDelete