">

Selamat berpuasa!!!

/
14 Comments

Selamat berpuasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Bagaimana hari pertama kita berpuasa hari ini? Pastinya semua berkobar-kobar bukan?

Dan bermulanya 1 Ramadhan, jadual waktu kerja pun berubah. Masuk pukul 8.00 pagi, balik pukul 4.30 petang.


Bila dah masuk kerja awal, memang jadi macam dalam gambar ni lah. Come on!!! Katakan tidak pada mengantuk!!

Selamat berpuasa semua! Mesti dah ada yang berkira-kira nak pergi bazar mana petang ni kan?




Image and video hosting by TinyPic


You may also like

14 comments:

  1. Kitorang tak dapat balik awal pun. Alasan dia kata sebab bukan masak pun, tunjuk-tunjuk kat bazar je T_T

    ReplyDelete
  2. aik ! hari pertama dah ngantok bro..haha, cool blog ! Selamat berpuasa salam ramadhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau duduk ofis, meeting, memang xblh blah pcl.

      Delete
  3. kalau puasa ni setakat berlapar tu boleh tahan lagi..tapi mengantuk memang tak boleh elak..tak boleh tahan..kena jugak letak kepala sat dalam 15 minit..heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. xsampai tengah hari mata da kuyu

      Delete
  4. selamat berpuasa dari saya junior EFG

    ReplyDelete
    Replies
    1. junior EFG.....??!! apakahh kahh kahh kahh.... :p

      Delete
  5. waktu bekerja kita berbeza :

    7.30 pg - 4.30 ptg
    8.00 pg - 5.00 ptg
    8.30 pg - 5.30 ptg (masih memilih yg ini walaupun bulan puasa)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ain ambik yang tengah-tengah Bonde... hehehehee... :)

      Delete
    2. bonda rehat 1 jam ke? sy start kul 8-4.30 ptg

      Delete
  6. hari first biasa lah.. baru nak tukar tune... :)

    ReplyDelete
  7. arini ngantuk sangat sangat. nseb bek ada efg kopitiam. ilang ngantuk dalam kelas. hahahaha

    ReplyDelete