Selamat berpuasa!!!





Selamat berpuasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Bagaimana hari pertama kita berpuasa hari ini? Pastinya semua berkobar-kobar bukan?

Dan bermulanya 1 Ramadhan, jadual waktu kerja pun berubah. Masuk pukul 8.00 pagi, balik pukul 4.30 petang.


Bila dah masuk kerja awal, memang jadi macam dalam gambar ni lah. Come on!!! Katakan tidak pada mengantuk!!

Selamat berpuasa semua! Mesti dah ada yang berkira-kira nak pergi bazar mana petang ni kan?




Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »

14 comments

Write comments
Nurul Shahira
AUTHOR
18 June 2015 at 08:44 delete

Kitorang tak dapat balik awal pun. Alasan dia kata sebab bukan masak pun, tunjuk-tunjuk kat bazar je T_T

Reply
avatar
18 June 2015 at 10:12 delete

aik ! hari pertama dah ngantok bro..haha, cool blog ! Selamat berpuasa salam ramadhan.

Reply
avatar
Diana Rashid
AUTHOR
18 June 2015 at 12:54 delete

kalau puasa ni setakat berlapar tu boleh tahan lagi..tapi mengantuk memang tak boleh elak..tak boleh tahan..kena jugak letak kepala sat dalam 15 minit..heheheh

Reply
avatar
18 June 2015 at 14:11 delete

betul tu. xsampai tengah hari mata da kuyu

Reply
avatar
18 June 2015 at 14:12 delete

kalau duduk ofis, meeting, memang xblh blah pcl.

Reply
avatar
18 June 2015 at 14:12 delete

ni la namanya alasan tak munasabah

Reply
avatar
Fendi Rocka
AUTHOR
18 June 2015 at 17:36 delete

selamat berpuasa dari saya junior EFG

Reply
avatar
19 June 2015 at 10:00 delete

waktu bekerja kita berbeza :

7.30 pg - 4.30 ptg
8.00 pg - 5.00 ptg
8.30 pg - 5.30 ptg (masih memilih yg ini walaupun bulan puasa)

Reply
avatar
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
22 June 2015 at 13:20 delete

junior EFG.....??!! apakahh kahh kahh kahh.... :p

Reply
avatar
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
22 June 2015 at 13:20 delete

ain ambik yang tengah-tengah Bonde... hehehehee... :)

Reply
avatar
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
22 June 2015 at 13:20 delete

hari first biasa lah.. baru nak tukar tune... :)

Reply
avatar
22 June 2015 at 14:59 delete

bonda rehat 1 jam ke? sy start kul 8-4.30 ptg

Reply
avatar
Amy J
AUTHOR
23 June 2015 at 15:33 delete

arini ngantuk sangat sangat. nseb bek ada efg kopitiam. ilang ngantuk dalam kelas. hahahaha

Reply
avatar
aswaleyla
AUTHOR
25 June 2015 at 10:31 delete

selamat berpuasa jugak !!

Reply
avatar