Selamat berpuasa!!!

Selamat berpuasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Bagaimana hari pertama kita berpuasa hari ini? Pastinya semua berkobar-kobar bukan?

Dan bermulanya 1 Ramadhan, jadual waktu kerja pun berubah. Masuk pukul 8.00 pagi, balik pukul 4.30 petang.


Bila dah masuk kerja awal, memang jadi macam dalam gambar ni lah. Come on!!! Katakan tidak pada mengantuk!!

Selamat berpuasa semua! Mesti dah ada yang berkira-kira nak pergi bazar mana petang ni kan?




Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Selamat berpuasa!!!"

Kitorang tak dapat balik awal pun. Alasan dia kata sebab bukan masak pun, tunjuk-tunjuk kat bazar je T_T

aik ! hari pertama dah ngantok bro..haha, cool blog ! Selamat berpuasa salam ramadhan.

kalau puasa ni setakat berlapar tu boleh tahan lagi..tapi mengantuk memang tak boleh elak..tak boleh tahan..kena jugak letak kepala sat dalam 15 minit..heheheh

betul tu. xsampai tengah hari mata da kuyu

kalau duduk ofis, meeting, memang xblh blah pcl.

ni la namanya alasan tak munasabah

selamat berpuasa dari saya junior EFG

waktu bekerja kita berbeza :

7.30 pg - 4.30 ptg
8.00 pg - 5.00 ptg
8.30 pg - 5.30 ptg (masih memilih yg ini walaupun bulan puasa)

junior EFG.....??!! apakahh kahh kahh kahh.... :p

ain ambik yang tengah-tengah Bonde... hehehehee... :)

hari first biasa lah.. baru nak tukar tune... :)

bonda rehat 1 jam ke? sy start kul 8-4.30 ptg

arini ngantuk sangat sangat. nseb bek ada efg kopitiam. ilang ngantuk dalam kelas. hahahaha

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF