Penat cuci rumah

Penat cuci rumah


Cuci rumah

Abe We rasa, kali ni dah masuk kali yang ke 548 kali Abe We kerjakan rumah. Pagi tadi kontraktor kitchen cabinet datang.

Cerita punya cerita, Abe We kena sediakan ukuran peti ais dan juga mesin basuh.



Lepas jumaat, bergegaslah Abe We ke Ongkin Bangi. Bila dah setel dekat Ongkin, Abe We jalan depan sikit ada kedai Brothers. 

Dekat Ongkin, Abe We berniat untuk membeli peti ais Samsung dan mesin basuh LG.

Tapi, bila masuk Brothers, Abe We telah membatalkan niat untuk membeli peti ais Samsung dan menukar kepada Hitachi.

Kenapa, mengapa dan bagaimana nanti Abe We cerita.

Dan pada pukul 5 Abe We pun sampai rumah dan meneruskan proses mengecat handrail tangga.

Pada pukul 12.00 tengah malam, proses mengecat dan pembersihan di hentikan kerana mengantuk sudah.

Lepas tu, kami pun makab di Dengkil dan sampi rumah pukul 1.00 pagi. Danish dah lama tidur dalam buai dengan aunty kesayangannya. 

Sian Danish. Dari pagi sampai malam tak jumpa papa dengan mama......

kpd efgiers sekalian......Abe We tak dapat nk berTelegram sebab sibuk bebenor. Harap BOD juga memahami saya yang naif ni ye.....


Image and video hosting by TinyPic

4 comments

avatar

kerja mengecat dengan membersih rumah ni memang penat..

Balas
avatar

jom EFGiers..kita tolong semakkan lg rumah abe we..

Balas
avatar

nak efgiers datang tolong ke? hehe

Balas
avatar

makab aee abe we. hihi. mimin pun x dpt join kat telegram. fon tertinggal kat opis

Balas

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di ewentezahar@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.wayneharraz.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.