">

Jari Rosak!

/
9 Comments

Jari rosak kerna Thinner

Tengoklah keadaan jari Abe We. Habis berketak-ketak. 


Inilah terjadi akibat dari tidak memakai sarung tangan untuk membersihkan cat minyak atau gloss paint di atas tiles.


Bukan Abe We tak nak sarung tangan. Tapi bila pakai tu, tak nampak ganas. Huhuhahahaa......

Se eloknya kita kena lah utamakan keselamatan. Pakai sarung tangan. Pakai penutup muka. Kalau tidak, boleh terkena penyakit. Nanti lagi susah. Betul tak?





Image and video hosting by TinyPic


You may also like

9 comments:

  1. perrgghhh...!! orang body ketak-ketak, Ewan jari yang ketak-ketak...
    boleh laaaa dari takde... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakit tau jari i. dah xlembut jari i

      Delete
  2. Next time jaga tangan abe we oiiii...lindungi...dah x ensem dah tangan tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh hilang macho abe we... hilang 0.05 percent kekacakan hehehe

      Delete
    2. hahahhaha.. aik, 0.05 je??

      Delete
  3. ego benor lelaki ni. pakai je la. ish3.. >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat la .... jari pun berketak-ketak! Ingat badan je

      Delete
  4. tak pe jari kasar baru leh nampak ganas . hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Kalau gitu jadi ukuran, rasanya ramai juga gugurl yang nampak ganas! hehe =D

      Delete