Jari Rosak!





Jari rosak kerna Thinner

Tengoklah keadaan jari Abe We. Habis berketak-ketak. 


Inilah terjadi akibat dari tidak memakai sarung tangan untuk membersihkan cat minyak atau gloss paint di atas tiles.


Bukan Abe We tak nak sarung tangan. Tapi bila pakai tu, tak nampak ganas. Huhuhahahaa......

Se eloknya kita kena lah utamakan keselamatan. Pakai sarung tangan. Pakai penutup muka. Kalau tidak, boleh terkena penyakit. Nanti lagi susah. Betul tak?





Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »

9 comments

Write comments
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
22 June 2015 at 14:55 delete

perrgghhh...!! orang body ketak-ketak, Ewan jari yang ketak-ketak...
boleh laaaa dari takde... :p

Reply
avatar
22 June 2015 at 15:10 delete

sakit tau jari i. dah xlembut jari i

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
22 June 2015 at 20:58 delete

Next time jaga tangan abe we oiiii...lindungi...dah x ensem dah tangan tuh

Reply
avatar
Eny Abdullah
AUTHOR
23 June 2015 at 10:46 delete

dh hilang macho abe we... hilang 0.05 percent kekacakan hehehe

Reply
avatar
Amy J
AUTHOR
23 June 2015 at 15:30 delete

hahahhaha.. aik, 0.05 je??

Reply
avatar
Amy J
AUTHOR
23 June 2015 at 15:30 delete

ego benor lelaki ni. pakai je la. ish3.. >.<

Reply
avatar
25 June 2015 at 00:53 delete

Hebat la .... jari pun berketak-ketak! Ingat badan je

Reply
avatar
aswaleyla
AUTHOR
25 June 2015 at 10:12 delete

tak pe jari kasar baru leh nampak ganas . hahaha

Reply
avatar
Nurul Shahira
AUTHOR
25 June 2015 at 16:55 delete

Haha. Kalau gitu jadi ukuran, rasanya ramai juga gugurl yang nampak ganas! hehe =D

Reply
avatar