Jari Rosak!

Jari rosak kerna Thinner

Tengoklah keadaan jari Abe We. Habis berketak-ketak. 


Inilah terjadi akibat dari tidak memakai sarung tangan untuk membersihkan cat minyak atau gloss paint di atas tiles.


Bukan Abe We tak nak sarung tangan. Tapi bila pakai tu, tak nampak ganas. Huhuhahahaa......

Se eloknya kita kena lah utamakan keselamatan. Pakai sarung tangan. Pakai penutup muka. Kalau tidak, boleh terkena penyakit. Nanti lagi susah. Betul tak?





Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Jari Rosak!"

perrgghhh...!! orang body ketak-ketak, Ewan jari yang ketak-ketak...
boleh laaaa dari takde... :p

sakit tau jari i. dah xlembut jari i

Next time jaga tangan abe we oiiii...lindungi...dah x ensem dah tangan tuh

dh hilang macho abe we... hilang 0.05 percent kekacakan hehehe

hahahhaha.. aik, 0.05 je??

ego benor lelaki ni. pakai je la. ish3.. >.<

Hebat la .... jari pun berketak-ketak! Ingat badan je

tak pe jari kasar baru leh nampak ganas . hahaha

Haha. Kalau gitu jadi ukuran, rasanya ramai juga gugurl yang nampak ganas! hehe =D

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF