Demam Minions....

Minions Language

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Bila sebut sahaja minions, rasanya ramai juga yang tahu. Memang kelakar watak ni. Cakap pun ada bahasa sendiri.

Dan kerana lagu Banana yang di mainkan sebelum bermulanya tayangan filem di pawagam, maka, makin popular lah watak minions ni.

Sampaikan Danish pun suka gak. "Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" kata dia kalau nampak gambar minions ni.



Pis yooooo...
Sebenarnya, ada isu sikitlah dengan pengeluar filem minions dan watak Stuart ni. Tapi kita lupakan seketika. Mari kita tengok bahasa Minions ni.






Image and video hosting by TinyPic
Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Demam Minions...."

hari-hari layan anak main game minions..hehe

Minion yang 2 mata tu ok, comey. Yang 1 mata tu, errr. Agenda apakah ini?

saya pun minat jugak ceta nie....tpi tak sempat nk pawagam...hurmmm

danish buat peace tu omeynya...

yui tgk lah. geram tgk minion ni. macam nk picit2 je

samalah kita. msh xde kesempatan. silap2 tgk online je

xpnh men game minion. yg lari2 tu ke?

xsempat lg nak tgk minion yg terbaru ni..

xsempat lg nak tgk minion yg terbaru ni..

comey sangat minion ni >_<

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF