Telegram di PC

Telegram di PC

Yeahh..Pagi-pagi lagi topik perbualan #EFG berkaitan dengan masalah Whatsapp yang berat dan telefon semua orang menjadi tergendala. Dan pagi ini #EFG telah menukar siaran dari Whatsapp kepada Telegram

Telegram di PC

Telegram bukan sahaja boleh di gunakan di telefon, malah ia boleh juga di gunakan di komputer. Terdapat 2 cara untuk memasang telegram di komputer:-

  1. Memasang Telegram secara kekal
  2. Memasang Telegram secara mudah alih (portable)
Abe We telah memilih cara ke-2 kerana menggunakan komputer pejabat, kita tidak boleh memasang aplikasi tanpa kebenaran. Oleh itu, kita perlu memasang secara mudah alih yang mana ianya tidak memerlukan kebenaran.

Untuk memasang Telegram secara kekal sila ke https://desktop.telegram.org/

Bagi yang ingin memasang Telegram secara mudah alih boleh muat turun di sini https://drive.google.com/file/d/0B1kOOLJTfqw0cC1VMWY1VC1DWlU/view?usp=sharing


Selamat berTelegram.

18 comments

avatar

memang memerlukan ni. tq abg ewan

avatar

wahhh...KG nak pasang pc pejabat ni..hikhikhik

avatar

hari ini hari telegram agaknya :)

avatar

telegram mmg ringan gilos

avatar

Ringan sungguh telegram kan

avatar

mmg senang bertelegram di pc

avatar

esok nak cuba telegram kat pc ofis

avatar

ringan sampai berdesuk-desuk masuk

avatar

Owh baru tahu ni. Good sharing

avatar

Owh baru tahu ni. Good sharing

avatar

dah tukar dah! saya tgk kat tuto kak Mai semalam.

avatar

senangkan kalau pakai PC

avatar

oh macam tu caranya,terima kasih :-)

avatar

enak nih bisa kirim file dengan telegram
coba dulu nih
makasih ya

avatar

bertelegram blh terus dpt berita semasa terkini... tak perlu belek paper on9 satu-satu

https://telegram.me/MYnewsfeed

Click to comment