">

Telegram di PC

/
18 Comments

Telegram di PC

Yeahh..Pagi-pagi lagi topik perbualan #EFG berkaitan dengan masalah Whatsapp yang berat dan telefon semua orang menjadi tergendala. Dan pagi ini #EFG telah menukar siaran dari Whatsapp kepada Telegram

Telegram di PC

Telegram bukan sahaja boleh di gunakan di telefon, malah ia boleh juga di gunakan di komputer. Terdapat 2 cara untuk memasang telegram di komputer:-

  1. Memasang Telegram secara kekal
  2. Memasang Telegram secara mudah alih (portable)
Abe We telah memilih cara ke-2 kerana menggunakan komputer pejabat, kita tidak boleh memasang aplikasi tanpa kebenaran. Oleh itu, kita perlu memasang secara mudah alih yang mana ianya tidak memerlukan kebenaran.

Untuk memasang Telegram secara kekal sila ke https://desktop.telegram.org/

Bagi yang ingin memasang Telegram secara mudah alih boleh muat turun di sini https://drive.google.com/file/d/0B1kOOLJTfqw0cC1VMWY1VC1DWlU/view?usp=sharing


Selamat berTelegram.


You may also like

18 comments:

  1. memang memerlukan ni. tq abg ewan

    ReplyDelete
  2. wahhh...KG nak pasang pc pejabat ni..hikhikhik

    ReplyDelete
  3. hari ini hari telegram agaknya :)

    ReplyDelete
  4. Ringan sungguh telegram kan

    ReplyDelete
  5. esok nak cuba telegram kat pc ofis

    ReplyDelete
  6. ringan sampai berdesuk-desuk masuk

    ReplyDelete
  7. Owh baru tahu ni. Good sharing

    ReplyDelete
  8. Owh baru tahu ni. Good sharing

    ReplyDelete
  9. dah tukar dah! saya tgk kat tuto kak Mai semalam.

    ReplyDelete
  10. oh macam tu caranya,terima kasih :-)

    ReplyDelete
  11. enak nih bisa kirim file dengan telegram
    coba dulu nih
    makasih ya

    ReplyDelete
  12. bertelegram blh terus dpt berita semasa terkini... tak perlu belek paper on9 satu-satu

    https://telegram.me/MYnewsfeed

    ReplyDelete