Hujan dan Mama Harraz

Hujan dan komuter delay


Hmmm...sedang abe we tekun berkerja, tiba-tiba tengok jam sudah pukul 5.33 petang. Apa lagi, 1.5 kali toleh, alamak, sudah gelap. Hari mahu hujan.

Jem manja di The Mines

Di sebabkan perjalan dari pejabat melalui pekan batu 8, cheras mengalami hujan yang sangat lebat dan jem, terpaksalah abe we memandu ala-ala anak dara sedang dirisik.

Jem panjang di Ktm Serdang
Tunggu punya tunggu dekat 1/2 jam baru la train sampai.

Tapi balik je hujan pun reda.
Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Hujan dan Mama Harraz"

hahahha. tak boleh blah ala ala anak dara sedang dirisik

Anak dara dirisik tu. Ohoi. :D

anak dara sedang dirisik... ayat...;)

abg wan dan ayat hiperbola tak boleh dipisahkan

ewan dengan ayat2 nya..jem manja lagu tue na..ngee

hahahaha, ghupe camana ala ala anak dara sedang dirisik ?

jem senggut2 k.KT. kn manje gittew

CYBER PON HUJAN JUGAK SEMALAM...
HATI2 MEMANDU

Macam mana ye rupa org bawak keta mcm anak dara baru dirisik? Tgh bayangkan ni

anak dara dirisik?? cmne eh... boleh tak buat entry sambungan pada cerita ni..hahah..

mcm Nani la tu kann... lalalalalalaa... :)

hari-hari balik keje lalu KTM Serdang tu.. memang jem terok kan...!! bila hujan bertambah-tambah la jem... huhuhuhuuuu... bertabahlah ye... :)

Hujan dan Mama Harraz ? Mana kisah Mama Harraz hehehe ..Amboi bawak keter camtu lagu mana ya bentuk duduk sipemandunya..Mesti ala tersipu2 cam kerang nak kena cecah hahahhaa

tak la teruk sangat. ok la. sbb jemnya sikit je

xdak kisah mama harraz...hahaha

klu buat sambungan, nnt jd novel plak

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF