">

Hujan dan Mama Harraz

/
19 Comments

Hujan dan komuter delay


Hmmm...sedang abe we tekun berkerja, tiba-tiba tengok jam sudah pukul 5.33 petang. Apa lagi, 1.5 kali toleh, alamak, sudah gelap. Hari mahu hujan.

Jem manja di The Mines

Di sebabkan perjalan dari pejabat melalui pekan batu 8, cheras mengalami hujan yang sangat lebat dan jem, terpaksalah abe we memandu ala-ala anak dara sedang dirisik.

Jem panjang di Ktm Serdang
Tunggu punya tunggu dekat 1/2 jam baru la train sampai.

Tapi balik je hujan pun reda.


You may also like

19 comments:

  1. hahahha. tak boleh blah ala ala anak dara sedang dirisik

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm Nani la tu kann... lalalalalalaa... :)

      Delete
  2. Anak dara dirisik tu. Ohoi. :D

    ReplyDelete
  3. anak dara sedang dirisik... ayat...;)

    ReplyDelete
  4. abg wan dan ayat hiperbola tak boleh dipisahkan

    ReplyDelete
  5. ewan dengan ayat2 nya..jem manja lagu tue na..ngee

    ReplyDelete
  6. hahahaha, ghupe camana ala ala anak dara sedang dirisik ?

    ReplyDelete
  7. CYBER PON HUJAN JUGAK SEMALAM...
    HATI2 MEMANDU

    ReplyDelete
  8. Macam mana ye rupa org bawak keta mcm anak dara baru dirisik? Tgh bayangkan ni

    ReplyDelete
  9. anak dara dirisik?? cmne eh... boleh tak buat entry sambungan pada cerita ni..hahah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu buat sambungan, nnt jd novel plak

      Delete
  10. hari-hari balik keje lalu KTM Serdang tu.. memang jem terok kan...!! bila hujan bertambah-tambah la jem... huhuhuhuuuu... bertabahlah ye... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak la teruk sangat. ok la. sbb jemnya sikit je

      Delete
  11. Hujan dan Mama Harraz ? Mana kisah Mama Harraz hehehe ..Amboi bawak keter camtu lagu mana ya bentuk duduk sipemandunya..Mesti ala tersipu2 cam kerang nak kena cecah hahahhaa

    ReplyDelete