Hujan dan Mama Harraz

Hujan dan komuter delay


Hmmm...sedang abe we tekun berkerja, tiba-tiba tengok jam sudah pukul 5.33 petang. Apa lagi, 1.5 kali toleh, alamak, sudah gelap. Hari mahu hujan.

Jem manja di The Mines

Di sebabkan perjalan dari pejabat melalui pekan batu 8, cheras mengalami hujan yang sangat lebat dan jem, terpaksalah abe we memandu ala-ala anak dara sedang dirisik.

Jem panjang di Ktm Serdang
Tunggu punya tunggu dekat 1/2 jam baru la train sampai.

Tapi balik je hujan pun reda.

19 comments

avatar

hahahha. tak boleh blah ala ala anak dara sedang dirisik

avatar

Anak dara dirisik tu. Ohoi. :D

avatar

anak dara sedang dirisik... ayat...;)

avatar

abg wan dan ayat hiperbola tak boleh dipisahkan

avatar

ewan dengan ayat2 nya..jem manja lagu tue na..ngee

avatar

hahahaha, ghupe camana ala ala anak dara sedang dirisik ?

avatar

jem senggut2 k.KT. kn manje gittew

avatar

CYBER PON HUJAN JUGAK SEMALAM...
HATI2 MEMANDU

avatar

Macam mana ye rupa org bawak keta mcm anak dara baru dirisik? Tgh bayangkan ni

avatar

anak dara dirisik?? cmne eh... boleh tak buat entry sambungan pada cerita ni..hahah..

avatar

mcm Nani la tu kann... lalalalalalaa... :)

avatar

hari-hari balik keje lalu KTM Serdang tu.. memang jem terok kan...!! bila hujan bertambah-tambah la jem... huhuhuhuuuu... bertabahlah ye... :)

avatar

Hujan dan Mama Harraz ? Mana kisah Mama Harraz hehehe ..Amboi bawak keter camtu lagu mana ya bentuk duduk sipemandunya..Mesti ala tersipu2 cam kerang nak kena cecah hahahhaa

avatar

tak la teruk sangat. ok la. sbb jemnya sikit je

avatar

xdak kisah mama harraz...hahaha

avatar

klu buat sambungan, nnt jd novel plak

avatar

kikiki.....cubalah bayangkan

Click to comment