Bila musim panas menjelma

Bila musim panas menjelma


Bila musim panas menjelma

Dah 4 hari tekak ni sakit. Sejak balik dari Muar hari tu. Makan lozenge yang ada dekat rumah pun tak jalan gak. Agaknya sebab tak de antibiotik kot.

So pagi ni, terpaksa la jumpa cik doktor. Selamat 3 ubat je dia bagi. Nak MC tapi badan masih gagah.

Nak makan cekodok pagi ni pun susah nak telan. Makan roti pun sikit susah nak telan. Tapi, kalau lapar, telan je la kan?

Air masak jangan lupa minum. 

Argkhhh...mengantuk pula.....

Share this:

Disqus Comments