Bila musim panas menjelma






Bila musim panas menjelma

Dah 4 hari tekak ni sakit. Sejak balik dari Muar hari tu. Makan lozenge yang ada dekat rumah pun tak jalan gak. Agaknya sebab tak de antibiotik kot.

So pagi ni, terpaksa la jumpa cik doktor. Selamat 3 ubat je dia bagi. Nak MC tapi badan masih gagah.

Nak makan cekodok pagi ni pun susah nak telan. Makan roti pun sikit susah nak telan. Tapi, kalau lapar, telan je la kan?

Air masak jangan lupa minum. 

Argkhhh...mengantuk pula.....
Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
25 March 2015 at 12:50 delete

Get well soon Ezwan.....
yuppp... air masak tu minum banyak2 ok... :)

Reply
avatar