Bising


Aku rasa sudah masuk 3 minggu rasanya telinga aku di nodai dengan bunyi piling machine ataupun mesin cerucuk. Bisingnya, memang amat sangat. Sebelah ofis aku plak tu. Ketung-ketang, ketung-ketang setiap hari. Naik letih telinga aku ni.

Dahlah pakai drop hammer. Memang bapak kuat la bunyi dia. Kan lebih molek klu pakai jack-in pile. Langsung tiada bunyi. Tapi, kos lebih sikit la kalau pakai jack-in pile yang menggunakan sistem hidraulik. Macam kena injek je kalau tengok cerucuk tu kena tanam.

Bagi sesiapa yang tak tahu apa itu piling machine, ni ada gambar dia. Nak tau macam mana bunyi dia? Tengok video kat bawah tu. 





video

Lebih menyakitkan lagi telinga aku, bila 2 piling machine ni bergabung. Bapak kuat bunyi............
Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Bising"

Bertabah lah abam ewento marcello. Eh kata dah nak siap dah? Extend lagi ke?

ingatkan dah siap.. huhu.. sabauuu bebanyak ye.. :D

tak siap2 lagi. mggu ni last kot. patut ada video. tak keluar plak

ni mahu terbawa2 bunyi sampai tidoq ni kan adoiyai :)

Sabar jer laa nak buat camno dah itu kerja meain tuu berbunyi laa dia ..#ExchangeFeedGroup

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF